Κυριακή, 15 Ιουλίου 2012

Τι θα γινόταν "αν"...;



     Χθες το βράδυ έκατσα να δω για πολλοστή φορά μια από τις αγαπημένες μου ταινίες.
(Αν και αυτή τη φορά επέλεξα ολλανδικούς υπότιτλους για εξάσκηση!)
     Ο τίτλος της ταινίας : Sliding Doors (με πρωταγωνίστρια την Gwyneth Paltrow)
    
    Δεν ξέρω αν έχετε δει την συγκεκριμένη ταινία, αλλά εγώ όταν την είδα για πρώτη φορά είχα φτάσει στα όρια του παροξυσμού!
     Περπατούσα και σκεφτόμουν...
 «Τώρα; Αν προλάβω και περάσω το φανάρι μπορεί να συμβεί κάτι εντελώς διαφορετικό από το αν το χάσω..», 
«Αν πάρω το λεωφορείο μπορεί να έρθουν έτσι τα πράγματα ώστε να γνωρίσω τον άντρα της ζωής μου. Η μήπως να πάω με τα πόδια;» κ.ο.κ.
     Μετά από ένα διάστημα βέβαια αποφάσισα ότι θα πρέπει να σταματήσω τέτοιου είδους σκέψεις γιατί απλά –με μαθηματική ακρίβεια- θα τρελαινόμουν.
     
 Όποτε όμως βλέπω αυτήν την ταινία δεν μπορώ να μην σκεφτώ πόσες διαφορετικές ζωές θα είχα ζήσει «αν»…
    
     Και δεν αναφέρομαι στις μεγάλες αποφάσεις που παίρνουμε 3-4 φορές στη ζωή μας, αλλά στην κάθε καθημερινή λεπτομέρεια.
      
    Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν είχα κάνει ΑΚΡΙΒΩΣ όσα έκανα στη ζωή μου, αυτή τη στιγμή δε θα είχα γνωρίσει τον άντρα μου, δε θα ζούσα στην Ολλανδία και δεν θα είχα τη Νικολέτα στην αγκαλιά μου.
     Για αυτό και μόνο χαίρομαι τόσο-μα-τόσο πολύ, για κάθε καλή και κάθε κακή στιγμή που με οδήγησαν εδώ!

ΥΓ= Η αλήθεια είναι ότι θα ήταν πολύ-πολύ ενδιαφέρον να μπορούσαμε, έτσι απλά σαν ταινία, να βλέπαμε κάποιες από τις εναλλακτικές…

1 σχόλιο:

  1. axxx!!! nai..i alitheia einai oti kala tha itan na vlepame alla prepei na eimaste eytixismenes me osa exoume kataferei mexri simera!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή