Τρίτη, 31 Ιουλίου 2012

One Lovely Blog Award!


Xθές ''έλαβα'' το πρώτο μου βραβειάκι για το Blog μου και χάρηκα πολύ-πολύ!
Η Βέρα του http://owlmommy.blogspot.gr -η οποία για την ακρίβεια είναι η αγαπημένη μου blogo-μαμά, παρόλο που δεν γνωριζόμαστε- μου ''έδωσε'' το βραβείο ‘One Lovely Blog Award


Καθότι είμαι πολύ φρέσκια στο χώρο των blogs :) δεν είχα ιδέα τι είναι αυτό, 
...παρόλο που ένα βραβείο είναι ΦΥΣΙΚΑ πάντα ευπρόσδεκτο!! χεχε!                  

Σέρφαρα, λοιπόν, λιγάκι στο διαδίκτυο και ανακάλυψα ότι έχει καθιερωθεί οι bloggers να χαρίζουν ο ένας στον άλλον ''βραβεία'', κάτι που το βρήκα πολύ γλυκό & ευχάριστο!
Συγκεκριμένα σε ένα αμερικάνικο Blog βρήκα τις εξής οδηγίες:

To accept this award:
  1. Link back to the blogger who nominated you.
  2. Paste the award image on your blog.
  3. Tell 7 facts about yourself.
  4. Nominate other blogs that you would like to give the award to.
  5. Contact the bloggers that you have chosen and let them know about the award.

Εδώ είμαστε, άρα, στο σημείο που πρέπει να πω 7 πράγματα για μένα..
Χχμμμ.. Λοιπόν…  Έχουμε και λέμε…

1)      Μπορώ να ζήσω τρώγοντας μόνο σοκολάτα!
2)      Το μόνο πράγμα που θα άλλαζα πάνω μου είναι τα μαλλιά μου.
3)      Αν μπορούσα να παίξω ως guest star σε μια σειρά, αυτή θα ήταν ‘Τα φιλαράκια’.
4)      Την καλύτερή μου φίλη τη λένε Μαρία και είμαστε κολλητές από 12 χρονών.
5)      Η αγαπημένη μου ταινία, όταν ήμουν μικρή, ήταν το “Dirty Dancing”, την οποία υπολογίζω ότι έχω δει περίπου 328 φορές! χεχε!
6)      Θα ήθελα να ζήσω σε ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα και να γράφω βιβλία...
7)      Λατρεύω τη μαγειρική, το σινεμά & την κηροπλαστική!

Το επόμενο βήμα είναι να δώσω το βραβείο σε μια άλλη Blogo-μαμά, αρκετά «διάσημη», καθώς τη σελίδα της ακολουθούν χιλιάδες άτομα, 
στην Σοφία του http://supermomrocks.wordpress.com/


Όταν ξεκίνησα το blog μου το έκανα πιο πολύ για να γράφω και να εκτονώνομαι, 
χωρίς να ξέρω πόση χαρά σου δίνει τελικά!
Δεν είναι μόνο ότι «γνωρίζω» γυναίκες, μέσα από τη σελίδα μου στο facebook
από όλα τα σημεία της γης, που διαφορετικά δεν υπήρχε περίπτωση να συναντήσω, 
αλλά άρχισα να «μιλάω» και με άλλες blogo-μαμάδες, 
και είναι τόσο -μα τόσο- ωραίο όλο αυτό!!!

Και πάλι, γλυκιά μου κουκουβάγια, σ’ευχαριστώ!

2 σχόλια:

  1. Σπίτι στη θάλασσα, φιλαράκια και να τρώμε σοκολάτα! Μέρος και ώρα και θα είμαι εκεί! χεχε!
    Φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω πολλά κοινά μεταξύ μας και πάνω απ'όλα το #1, το #5 και το #7. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή