Σάββατο, 21 Ιουλίου 2012

-You speak England? -Yes, it is.



Δεν ξέρω σε ποια χώρα του πλανήτη βρίσκεστε.

Αλλά ελπίζω να βρίσκεστε κάπου που μιλάνε μια γλώσσα.. λίγο πιο εύκολη από τα Ολλανδικά!

Για όσους δεν ξέρετε, τα Ολλανδικά είναι μια γλώσσα αρκετά περίεργη.

 Έχει πανεύκολη γραμματική, τρελό συντακτικό και μια απίστευτα δύσκολη προφορά. 

Το πιο δύσκολο (στην αρχή σχεδόν ακατόρθωτο θα έλεγα) είναι να καταλάβεις τι σου λένε 
όταν σου απευθύνουν το λόγο (...όση φαντασία κι αν διαθέτεις!).

Σήμερα, λοιπόν, βγήκα για ψώνια.

Συνήθως προσπαθώ να κάνω όλες τις ‘συνδιαλλαγές’ μου στα Ολλανδικά για εξάσκηση!

Πάντα (πάντα όμως!) θα γίνει κάτι για να μου ρίξει την ψυχολογία.

Αφού είπαμε τα κλασικά με την κοπέλα στο ταμείο,
(πόσο κοστίζει, πως θα πληρώσω, αν είναι για δώρο κτλ.)
 μου είπε κάτι που στα δικά μου αυτιά ακούστηκε απλά σαν «χχχχχχχχ».

Ξαναρώτησα ευγενικά τι είπε, και μου απάντησε και πάλι «χχχχχχχχ».

Μάλιστα…

Αφού λοιπόν γύρισα την συζήτηση στα αγγλικά, 
κατάλαβα ότι με ρωτούσε αν θέλω μεγαλύτερη σακούλα. 

Όχι, απάντησα, δε θέλω μεγαλύτερη σακούλα. 
Να καταλαβαίνω –κάποια στιγμή- τι λέτε θέλω.. ΑΝ γίνεται!! (αυτό το είπα από μέσα μου!)

Ανεπίδεκτη μαθήσεως;! ;!
Ίσως!
Αλλά που θα μου πάει… είναι να μη μου μπει κάτι εμένα!!!



2 σχόλια:

  1. Εγω παλι Γεωργια μου ειμαι κανουργια στην παρεα!πρωτη φορα σας γνωρισα μεσω facebook!εχει λοιπον ενα μηνα περιπου που πηρα την αποφαση και με τον μικρο μου αντρακι ηρθαμε Γερμανια(μια κ ο μπαμπας μας επιασε εδω δουλεια).Γερμανικα δεν ξερω καθολου εκτος απο καποιες λεξεις οπως καλημερα,καλησπερα,αντιο κ.λ.π. Προσπαθω να συνεννοηθω στα αγγλικα αλλα πολλοι λιγοι ειναι αυτοι που μου απαντουν αγγλικα..οι περισσοτεροι απαντουν γερμανικα..εχουμε οπως καταλαβαινεις μια συνεννοηση...αλλο πραμα :-P! Ετσι λοιπον περιμενω τελη του μηνα να αρχισω τα μαθηματα γιατι αλλιως...δεν μας βλεπω να βγαζουμε ακρη!!τι να κανουμε;καθε αρχη και δυσκολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή αρχή!!! Ξέρω γιατί καμιά φορά πετάω από Γερμανία, ούτε στο αεροδρόμιο δεν μιλάνε καλά-καλά αγγλικά! Αυτό σου δυσκολεύει την αρχή σου εκεί, αλλά σε βάθος χρόνου είναι καλύτερο να ξέρεις γιατί έτσι αναγκάζεσαι να μάθεις. Ενώ εγώ εδώ "βολεύομαι" λιγάκι και τεμπελιάζω :) Πάντως όταν χρειαστεί και η παντομίμα μια χαρά λειτουργεί!!! χεχε Αυτοπεποίθηση, θετική διάθεση & όλα θα γίνουν!!! :) φιλάκια πολλά

      Διαγραφή