Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Το πριν και το μετά...


Δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν κάποιες γυναίκες και τα συνδιάζουν όλα μαζί.
Πιστεύω ότι κάποιο από όλα δεν το κάνουν καλά.
Αλλιώς δεν μπορεί.. Για όλες μας 24 ώρες έχει η μέρα!
Εγώ από την ώρα που γέννησα, μπορώ να πω (με σιγουριά!) ότι είμαι πολύ πιο ατημέλητη από παλιά.
Κυκλοφορώ μονίμως με φόρμα στο σπίτι και τα μαλλιά πιασμένα ψηλά με κλάμερ...
Σίγουρα έχω υπάρξει και πιο σέξυ.. χεχε :) :))
Δεν έχω όμως το χρόνο πλέον.
Θα μου πεις.. εσύ που ούτε δουλεύεις και με ένα μόνο μωρό;
Ναι, εγώ! Φαντάζομαι ότι δεν είμαι η μόνη.
Και με ενοχλεί λίγο αυτό που εύκολα λένε "παντρεύτηκε, έκανε παιδί και αφέθηκε..."
Χελόου;!; Δεν αφέθηκα από άποψη, αλλά εκ των πραγμάτων!!!
Ναι, δεν είμαι από αυτές που θα προτιμήσουν να βάψουν τα νύχια τους, αντί να παίξουν με το μωρό τους.
Ή που θα προτιμήσουν να φτιάξουν τα μαλλιά τους, από το μαγειρέψουν σπιτικό φαγητό για όλους.
Είναι σίγουρα θέμα προτεραιοτήτων.
Με ενοχλεί όμως καμιά φορά (τελευταία όλο και πιο συχνά...)
Ειδικά το βράδυ, αφού έχει τελειώσει άλλη μια τρελή μέρα, όταν πηγαίνω στο μπάνιο, πλένω τα δόντια μου, μετά το πρόσωπο μου και βάζω την ενυδατική μου.
Εκεί κάπου με κοιτάω πραγματικά για πρώτη φορά μέσα στη μέρα.
Και δεν βλέπω εμένα ακριβώς... Δηλαδή εγώ είμαι, αλλά κάπως διαφορετική.
Είμαι εγώ-μαμά. Εγώ με πιο σημαντικά πράγματα πια από τον εαυτό μου.
Και μετά σκέφτομαι "τι στο καλό! σε μερικά χρόνια που όλα θα έχουν κάπως ηρεμήσει θα ξαναγίνω όπως πριν". Και ύστερα ηρεμώ... (Ηρεμώ;)...


5 σχόλια:

  1. νομίζω πώς όταν αποκτάς παιδι ( ή παιδια ακόμη περισσότερο) τίποτα δεν ειναι όπως πριν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό που έγραψες "Πιστεύω ότι κάποιο από όλα δεν το κάνουν καλά" έχω την αίσθηση ότι είναι για εμένα!! Σήμερα για παράδειγμα έφτιαξα πίτσα 3D! Ξέρεις τι είναι? Η κόρη μου την ονόμασε έτσι. Μάλλον γιατί το πάχος της ζύμης θύμιζε περισσότερο με κέικ παρά με πίτσα!!! Έχεις δίκιο πάντως. Είναι θέμα προτεραιοτήτων και προσωπικότητας του καθενός. Κάποια πράγματα επανέρχονται, κάποια άλλα πάλι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ έτσι νιώθω...Ξέρω οτι δεν είμαι μόνο μαμά...αλλά νομίζω οτι αυτή τη στιγμή η μαμαδοπλευρά υπερισχύει...Θα βρούμε ισορροπία..που θα πάει..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τη στιγμή που γεννάμε αρχίζει ο ψυχολογικός αγώνας..να είμαστε μαμάδες, να είμαστε και νοικοκυρές, να μην αμελούμε το σύντροφο μας, να είμαστε πάλι sexy, να είμαστε καλές φίλες, καλές κόρες, να είμαστε ανταγωνιστικές στη δουλειά (αν δουλεύουμε) και η λίστα συνεχίζει με 20 ρόλους που πρέπει να καλύπτουμε..
    Έτσι είναι..Αλλά μαμάδες πάνω απ'όλα! Και αυτό είναι το καλύτερο,ε! ;-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με όλες κορίτσια!! Και sheena η πίτσα 3D θα μπορούσε να είναι τρομερή καινοτομία! χεχε φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή