Τετάρτη, 29 Αυγούστου 2012

Άμπρα Κατάμπρα... κι έγινα διάσημη!!!

Δεν είμαι τρελή φαν του Χάρι Πότερ.
Παρόλα αυτά έχω δει κάποιες ταινίες του και μου άρεσαν πολύ.
Από τα βιβλία όμως δεν έχω διαβάσει κανένα.
Είμαι όμως θαυμάστρια της Τζ.Κ.Ρόουλινγκ μου τον εμπνεύστηκε!
Κι αυτό γιατί οι γυναίκες που βρέθηκαν στο ναδίρ της ζωής τους και τελικά πάλεψαν και τα κατάφεραν με συγκινούν πάντα & με γεμίζουν περηφάνεια!
Που είμαι γυναίκα! Και που αν πεισμώσουμε καταφέρνουμε τα πάντα!!!

Για όσες δεν το ξέρετε η συγγραφέας του Χάρι Πότερ ήταν μια άνεργη & χωρισμένη μαμά 
η οποία ζούσε με το επίδομα της πρόνοιας. 
Ο ήρωας της 'Χάρι Πότερ' προέκυψε σαν ιδέα καθώς βρισκόταν σε ένα τρένο και ταξίδευε
 από το Μάντσεστερ στο Λονδίνο το 1991.
Της αρνήθηκαν την έκδοση του πρώτου βιβλίου 8 εκδοτικοί οίκοι, μέχρι που βρήκε το «λογοτεχνικό» του σπίτι στον οίκο Blloomsbury. (Μάλλον τρίβουν ακόμα τα χέρια τους!!!)
Τα βιβλία της είναι πλέον τρομερά διάσημα σε όλον τον κόσμο, έχουν πολυβραβευθεί και έχουν πουλήσει περισσότερα από 400 εκατομύρια αντίτυπα ανά τον κόσμο, καθώς έχουν μεταφραστεί σε 67 γλώσσες.
Το 2008, στην Sunday Times Rich List, αναφέρθηκε ως το 144ο πιο πλούσιο άτομο στον κόσμο 
και 12η πιο πλούσια γυναίκα στην Βρετανία.
Είναι το πρώτο πρόσωπο παγκοσμίως που κέρδισε περισσότερο από ένα δισ. δολάρια μόνο από τη συγγραφή βιβλίων. Ενδεικτικά... το 2008 κέρδισε περίπου 300 εκατομμύρια δολάρια!! (μόνο!χεχε!)
Μετά από τόσα βιβλία & τις αντίστοιχες ταινίες τους, η ίδια έχει αφήσει πίσω της τις κακές ημέρες, έχει ξαναπαντρευτεί & απολαμβάνει το γράψιμο και την επιτυχία της! Εύγε!!!!


ΥΓ= Μεταξύ μας... πόσο θα θελα να δω τώρα τη φάτσα του πρώην συζύγου που την άφησε μόνη με ένα παιδί!


*Πηγή: el.wikipedia.org
http://www.in.gr/

3 σχόλια:

  1. Ας πρόσεχε ο εν λόγω κύριος που την άφησε μόνη κανείς με αξία δε χάνεται σ αυτή τη ζωή ,καλή συνέχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Νέλη, καλά να πάθει! Να την "καμαρώνει" τώρα από μακριά...

      Διαγραφή
  2. Χαχαχαχα...... μάλλον θα χτυπάει το κεφάλι του στον τοίχο!!!!!
    Καλοσώρισες στην οικογένεια του blogger. Χαίρομαι να βρίσκω καινούργια μαμαδοιστολόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή