Δευτέρα, 13 Αυγούστου 2012

Διαγωνισμός!!! Για ελάτε...

Στις 11 Ιουλίου ξεκίνησα το Βlog μου!
Ήταν απλά μια σκέψη και τελικά ένα μεσημέρι που κοιμόταν η Νικόλ σκέφτηκα 
"ας ψάξω πως φτιάχνεται ένα blog".
Δεν ήταν και πολύ δύσκολο, στο ίντερνετ άλλωστε μπορείς πια να βρεις τα πάντα!
Το "Μια μαμά στα ξένα" μου βγήκε αυθόρμητα, όταν μου ζητούσε να συμπληρώσω το αντίστοιχο πεδίο για να συνεχίσω.
Τα παπάκια για φωτογραφία, από την άλλη, τα διάλεξα μια και είναι το αγαπημένο παιχνίδι της Νικολέτας (μέσα & έξω από τη μπανιέρα.. όλη μέρα με ένα παπάκι στο χέρι, χεχε!!).

Παρόλο που τώρα είμαι στην Ελλάδα, και οι μέρες μου είναι γεμάτες από ανθρώπους που μου έλειπαν τόσο καιρό, το blog μου το έχω συνέχεια στο μυαλό μου και ξέρω πως θα μου κάνει και πάλι πολύ καλή παρέα (όπως κι εσείς!!) από Σεπτέμβρη που θα μπουν τα κεφάλια μέσα!!!

Ας αφήσω τα πολλά λόγια όμως κι ας μπω στο ψητό!!! :)
Αποφάσισα για αυτόν τον πρώτο μήνα που "κλείσαμε" να κάνω μια κλήρωση
 με ένα μικρό δώρο!

Μια κούπα με τυπωμένη τη φωτογραφία της επιλογής σας! 

(Εγώ έχω ήδη μία με τη φωτογραφία της Νικολέτας... φορώντας την πρώτη της κορδέλα!!!)
Τι λέτε; Καλή ιδέα; Όποιες λοιπόν θα θέλατε να μπείτε στην κλήρωση παρακαλώ αφήστε ένα σχόλιο κάτω από το άρθρο!!! Η κλήρωση θα γίνει την Κυριακή 19 Αυγούστου!!

 Καλή επιτυχία!!! Φιλάκια xxx

15 σχόλια:

  1. Καλησπέρα ,καλή ιδέα αλλά και να μην κερδίσω εγώ θεψρώ ότι κέρδισα πολλά μπαίνοντας στο κόσμο των μπλογκς,καλό βράδυ,φιλιά στη νικολέτα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλως σε βρηκα!Καλοριζικο το μπλογκ σου!Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο σου,αλλα μου φαινεται οτι θα χρειαστεις μια μικρη βοηθεια,για να τον μαθουν και αλλοι.Γι αυτο αν μου επιτρεπεις θα βαλω την εικονιτσα σου στο μπλογκ μου.Θα περιμενω ομως πρωτα την εγκριση σου.Σε παρακαλω ενημερωσε με.Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Anastasia se eyxaristo polu. Polu gluko ek merous sou :) na sou po tin alitheia den me polunoiazei na exo pollous fan oi opoioi kanoun like apla gia tous diagonismous, pio polu me endiaferei osoi Einai edo na einai giati pragmatika tous arezei i selida :) filakia polla-polla!!!

      Διαγραφή
  3. καλορίζικο το νέο μπλογκάκι σου!!! ευχομαι να βοηθηθουν πολυ ολες οι μανουλες που ζουνε μακρια απο τους δικους τους!!με το καλο και για πολλους πολλους μηνες ακομα να μας κραταει συντροφια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εννοείται θα πάρουμε μέρος στην κλήρωση!
    Και ευχή να μεγαλώσει η blogo-παρέα!

    Αχ, αυτόν τον Σεπτέμβριο που λες με τα κεφάλια μέσα...άστα, έχω αρχίσει και τον σκέφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Βεράκι :) Όσο για τον Σεπτεμβρη.. άστον.. αργεί ακόμα!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μακάρι να το κερδίσω εγώ για να βάλω φωτο με τα 2 αγοράκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Λενάκι! Αλλά και να μην κερδίσεις δεν πειράζει :) θα δίνω συχνά δωράκια!! χχχ

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα από την καλοκαιρινή Ολλανδία...και εμεις δηλώνουμε παρουσία...φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρετισμούς στην Ολλανδία (σε μια βδομάδα θα μαι κι εγώ εκεί!) Καλή τύχη Πέννυ μου! :) φιλιά

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Γεωργία μου, σου εύχομαι καλή επιτυχία με το μπλοκ σου. Μου αρέσει πάρα πολύ, αν και δεν είμαι μία μαμά στα ξένα. Έχω μεγαλώσει όμως ως παιδί στα ξένα και πιστεύω ότι αν στην εποχή μας είχαμε αντίστοιχα μπλοκ θα ήταν μία μεγάλη βοήθεια σε διάφορα θέματα που μπορεί να προκύψουν ζώντας στα ξένα. Και μόνο που γνωρίζεις κόσμο που περνάει τα ίδια με σένα, φτάνει.
    Λοιπόν καλή συνέχεια και δώσε πολλά φιλιά στη Νικολέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μπριγκίτε! Συμφωνώ κι εγώ πως όταν νιώθεις πως κι άλλοι είναι στην ίδια κατάσταση και μπορείς να μοιραστείς κοινά πράγματα, εμπειρίες & ανησυχίες είναι ΤΡΟΜΕΡΑ βοηθητικό! Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή