Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2012

Σχεδόν ένας χρόνος...


Το παιδάκι μου μεγαλώνει και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό!
Σε λίγες μέρες θα έχει περάσει κιόλας ένας χρόνος από τη στιγμή που την πρωτοπήρα στην αγκαλιά μου...

Θα μου πεις, σιγά ακόμα μωράκι είναι...
Έλα που δεν είναι!

Η Νικολέτα μου είναι πολύ ανεξάρτητο παιδάκι, κι αυτό με χαροποιεί & με κάνει να νιώθω περήφανη.
Που η κορούλα μου τα καταφέρνει και "μόνη" της! 
Κι αυτός θα πρέπει άλλωστε να είναι και ο σκοπός μας:  

Να φτιάξουμε ανεξάρτητους & ελεύθερους ανθρώπους.

Μου αρέσει που δεν με χρειάζεται.
Αλλά μου λείπει κιόλας λιγάκι...

Τους πρώτους μήνες της κοινής μας ζωής την έπαιρνα συχνά αγκαλιά και λικνιζόμασταν μαζί.
Έβαζα παιδικά τραγουδάκια, την είχα αγκαλιά σε όρθια στάση και χορεύαμε.
Μου άρεζαν πολύ αυτές οι στιγμές...
Θυμάμαι ειδικά μια φορά που την είχα αγκαλίτσα κι εκείνη ακουμπούσε το κεφάλι της στον ώμο μου κοιτώντας προς τα πίσω. Ακούγαμε λοιπόν την Κυρία Χαχανούλα από τους "Μικρούς Κυρίους" κι εγώ χοροπηδούσα (εντάξει όχι πολύ!) και της τραγουδούσα... κάποια στιγμή γυρνάω και την κοιτάζω στον καθρέφτη για να δω αν της αρέσει.. και το νινί μου κοιμόταν, παρά τα χοροπηδητά μου & τη δυνατή μουσική! Τι γλύκα Θεέ μου!!!

Τώρα πια ούτε για αστείο να την έχω αγκαλιά για να χορέψουμε παρέα!
Θέλει κάτω, μόνη της! ..να μπουσουλήσει, να σηκωθεί, να παίξει.
Και είναι απόλυτα λογικό!

Απλά να, είναι που δεν τη χόρτασα ακόμα ως μωράκι... :) 


6 σχόλια:

  1. Ευκαιρία λοιπόν να κάνεις και ενα δεύτερο παιδάκι..άλλη εμπειρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέννυ μου θα γίνει κι αυτό αλλά όχι ακόμα... χωρίς βοήθεια με 2 μωρά δε με βλέπω καλά! χεχε :)

      Διαγραφή
  2. Η μικρή μου είναι 9 μηνων. Τους πρώτους μήνες ο φόβος του πρώτου παιδιού δηλ. μην την πονέσω κατα λάθος, μην την χτυπήσω κατα λάθος και όλες οι γνωστές φοβίες με έκαναν να μην την χαρώ όσο θα ήθελα..Περνάνε οι μήνες, την βλέπω να μεγαλώνει και νιώθω και εγώ ότι δεν την έχω χορτάσει σαν μωρό....

    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία έτσι ακριβώς! ΑΚΡΙΒΩΣ! Σκέφτομαι καμιά φορά πως στο δεύτερο μωρό μπορεί τα συναισθήματα να είναι τα ίδια αλλά θα τα απολαύσω χωρίς άγχος και θα χαρώ το μωρό περισσότερο...

      Διαγραφή
  3. Ενα εχω να πω.Και τωρα μανουλα καλο κυνηγητο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κυνηγητό έχει αρχίσει ήδη! Και φτιάχνω κορμί για το επόμενο καλοκαίρι από τώρα! χεχε

      Διαγραφή