Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε!


Εχθές το βράδυ ξάπλωσα στο κρεβάτι μου κι άρχισα να απαριθμώ νοερά τις δουλειές που έκανα όλη την ημέρα. Έβαλα πλυντήριο, το άπλωσα, μαγείρεψα, σιδέρωσα δύο πλυντήρια και πολλά πολλά ακόμα...
Ατέλειωτη η λίστα όπως και κάθε μέρα δηλαδή!

Σκέψη στη σκέψη και μετά από απανωτούς συνειρμούς έφτασα μερικές γενιές πίσω.
Αλήθεια, έχετε αναρωτηθεί ποτέ πως τα κατάφερναν οι γιαγιάδες μας 
και οι ακόμα παλιότερες "νοικοκυρές".

Πλυντήρια ρούχων & πιάτων δεν υπήρχαν, αλλά ούτε ηλεκτρικές σκούπες, ψυγεία,
πάμπερς, ζεστό νερό, απορρυπαντικά...
Τις περισσότερες φορές ούτε καν μπάνιο μέσα στο σπίτι.
Και μάλιστα έκαναν και καμιά 7-8 παιδιά η καθεμία!

Δεν ξέρω πως τα έβγαζαν πέρα. 
Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι δεν ήταν όλα και τόσο καθαρά,
όπως έχουμε μάθει να ζούμε εμείς τώρα πια.
Αλλιώς δεν γίνεται.
Απλά μαθηματικά! ΔΕΝ γίνεται.

Για αυτό λοιπόν να μην είμαστε αχάριστες!
(για μένα το λέω περισσότερο που γκρινιάζω για τις δουλειές του σπιτιού!χεχε)
Και να εκτιμούμε όλες αυτές τις ανέσεις που ...απλόχερα μας χάρισε η σύγχρονη τεχνολογία!!!


4 σχόλια:

  1. Φαντάσου να μην τα είχαμε όλα αυτά! Να μου πεις, ο καθένας όπως έχει μάθει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να μην έχει πλυντήριο, σίδερο, κουζίνα, ψυγείο... Έστω τα βασικά! Και αυτά τουλάχιστον τα έχω....... Θα προτιμούσα να έχω και πλυντήριο πιάτων αλλά προς το παρόν τα πλένω τα πιατάκια μου με τα χεράκια μου!!!! Δεν έχω χώρο βασικά αλλιώς χιχιχιχιχι..... θα είχα πάρει ήδη ένα μικρούλι!

    Μανούλα στα ξένα σε περιμένει ένα δωράκι. Έλα να το παραλάβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ λόγο ηλικίας, θυμάμαι καλά την γιαγιά μου να πλένει τα ρούχα στο ποτάμι του χωριού. Εκεί να δεις ταλαιπωρία. Ούτε να τα κουβαλήσω δεν θα μπορούσα σήμερα. Αυτό γινόταν μετά από μία κοπιαστική μέρα στους αγρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι! Τι τρελές αντοχές είχαν αυτές οι γυναίκες!! Μπράβο τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή