Σάββατο, 8 Σεπτεμβρίου 2012

-"Τι είπε η μαμά"; -"Όχι"!

Χθες το βράδυ ξάπλωσα και σκεφτόμουν πόσα "όχι" λέω στη Νικολέτα κατά τη διάρκεια της μέρας...
Δεν χρειάστηκε να το σκεφτώ και πολύ δηλαδή... Λέω ΠΟΛΛΑ "όχι".

''Όχι, μην πας στις μπρίζες'', ''όχι αυτό είναι βρώμικο'', ''όχι αυτό καίει'', ''όχι αυτό θα το σπάσεις''...
ΟΥΦ!!! Αν μπορούσε να μιλήσει φαντάζομαι πως θα μου έλεγε "Μαμά ΦΤΑΝΕΙ"!
Και με το δίκιο της!

Δυστυχώς όμως, όσο και να "αδειάσεις" το σπίτι από επικίνδυνα & ακατάλληλα πράγματα, πάντα θα υπάρχει κάτι... Αυτό το κάτι που θα θέλει φυσικά... χεχε!!!
Μπορεί να υπάρχουν στο χαλί του σαλονιού που παίζει αραδιασμένα ένα σωρό παιχνίδια κι εκείνης ο νους της είναι να πάει να βγάλει τα προστατευτικά καπάκια από τις μπρίζες... αχ!

Δεν μου αρέσει καθόλου να της βάζω συνέχεια περιορισμούς.
Έλεγα σήμερα στον άντρα μου πως θα ήθελα να έχω ένα δωμάτιο, όλο στρώματα στο πάτωμα και αφρολέξ στους τοίχους και να την αμολήσω εκεί μέσα να ξεσαλώσει!
Δεν θέλω να καταπιέζω το παιδάκι μου και ονειρεύομαι να "φτιάξω" έναν ελεύθερο άνθρωπο.
Όμως, τι άλλο μπορώ να κάνω, από το να την προστατεύω...


ΥΓ= Αλήθεια, είναι μπρίζες ή πρίζες;;;

4 σχόλια:

  1. Καλησπέρα. Είναι πρίζες. Έχεις δίκιο για τους περιορισμούς που βάζουμε στο σπίτι. Σωστό είναι να απομακρύνουμε κάποια πράγματα, αλλά δεν συμφωνώ κιόλας με αυτό που κάνουν κάποιοι γονείς να μετατρέπουν το σπίτι σε μια ασφαλή παιδική χαρά. Τα παιδιά μας δυστυχώς δεν μεγαλώνουν σε ασφαλή κόσμο γι΄αυτό πιστεύω ότι είναι πιο χρήσιμο να τα μάθουμε να προσέχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sheena συμφωνώ! Το παιδί μας δεν ζει μόνο μέσα στο δικό μας σπίτι... Στο πρώτο σπίτι που θα βρεθεί πχ με ακάλυπτες (μ)πρίζες (χεχε!) θα πάει εκεί να βάλει το χεράκι! Πρέπει να ξέρει πως δεν κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ μια από τα ίδια τώρα που γυροφέρνει η μικρή..άστα..πολλά "μη" δυστυχώς.. τι να κάνω; Μου έρχεται φυσικά τις πιο πολλές φορές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κι εμεις προσπαθουμε να περιορισουμε τα "οχι" αλλα τα άτιμα εκει παντα πηγαινουν! κι εγω συμφωνω να μην αλλαζουμε εντελως το σπιτι, σιγουρα καποια πχ γυαλινα πανω στο τραπεζι του σαλονιου που εχουν συχνη πρποσβαση δεν ειναι και ο,τι καλυτερο να υπαρχουν, αλλά ναι, θα πρέπει κι αυτα να μαθουνε σιγα σιγα που ειναι πιο επικινδυνο να πηγαινουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή