Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2012

Ταχυδρόμοοοος!!!


Πλέον η επικοινωνία στις μέρες μας έχει γίνει πολύ εύκολη.
Μόλις μου λείπει κάποιος εδώ που είμαι, παίρνω τηλέφωνο, μπαίνω στο skype, στέλνω email!
Όχι όπως παλιά που έστελνες ένα γράμμα και περίμενες.
Ή έπαιρνες τηλέφωνο αραιά και που, λόγω της απλησίαστης τότε χρέωσης, και μιλούσες βιαστικά, κωδικοποιημένα, σαν να στέλνεις σήματα μορς.
Ναι, η ζωή μας είναι πιο εύκολη πια από αυτήν την άποψη.
Όμως...

Όμως τις προάλλες όταν άνοιξα το γραμματοκιβώτιο μας και μέσα υπήρχε -εκτός από τους καθιερωμένους λογαριασμούς- ένα δέμα με το όνομά μου χάρηκα ΤΟΣΟ πολύ.
Ήταν από τη νονά της Νικολετίτσας μου, από την καλύτερή μου φίλη, που τόσο πολύ μου λείπει.
Το δώρο για τα γενέθλιά μας!
Είναι διαφορετική αίσθηση όταν διαβάζεις ένα γράμμα ή μία κάρτα, από όταν διαβάζεις ένα email.
Ίσως γιατί ''παίρνει μέρος'' και η αφή. Αγγίζεις κάτι που πριν λίγο ήταν στα χέρια του άλλου, βλέπεις τα γράμματά του, ίσως να νιώθεις και τη μυρωδιά του καμιά φορά...
Δεν είναι ένα απρόσωπο λευκό πλαίσιο με την ίδια τυποποιημένη γραμματοσειρά.

Από τότε που ήρθα στην Ολλανδία δεν έχω σταματήσει να στέλνω γράμματα.
(& να λαμβάνω δηλαδή, ας είναι καλά η φιλενάδα μου και η μαμάκα μου!!!)
Στους γονείς μου, στις αδερφές μου, στην κολλητή μου...
Με μια κάρτα, ένα μικρό γράμμα, φωτογραφίες της Νικολέτας.
Κι ας μιλάμε κάθε μέρα.
Είναι αλλιώς όταν ανοίγεις το γραμματοκιβώτιο και υπάρχει κάτι για σένα.
Κάτι από κάποιον που αγαπάς πολύ και σου λείπει...

Ευχαριστούμε Μαράκι για το δώρο σου & πιο πολύ για την όμορφη κάρτα και τα λόγια σου που πάντα με κάνουν να δακρύζω :) Σ' αγαπώ πολύ :)

6 σχόλια:

  1. Το έκανα παλιά με το Νίκο! Του έστελνα γράμματα και μέσα στην ίδια πόλη! Και μετά που πήγα Αγγλία για σπουδές! Είναι άλλη αίσθηση!
    Φιλιά στη Νικολετού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο Βέρα το ότι έστελνες κι όσο ήσουν Αθήνα! Τυχερέ Νίκο :) :))

      Διαγραφή
  2. Από επίσης μια μαμά στα ξένα, συμφωνώ απόλυτα! Άλλη αίσθηση έχει το παραδοσιακό γράμμα από το e-γράμμα! Καλή συνέχεια :)
    Κάλλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sas agapw apeira kai apo dw kai sto exis tha to kanw akoma pio sixna!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι μεν η επικοινωνία έχει γινει απλή και γρήγορη αλλά νοσταλγώ τότε που περιμέναμε γράμματα από τις φίλες μας που αλληλογραφούσαμε και παίρναμε τις χριστουγεννιάτικες κάρτες από τους συγγενείς!
    Καλώς σε βρήκα!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή