Δευτέρα, 8 Οκτωβρίου 2012

Ένα μικρό θαύμα... το δικό μου!

Το να είσαι full time mom είναι από τα πιο όμορφα πράγματα στον κόσμο!
Και παρόλο που κάποιες φορές θέλεις να τσιρίξεις γιατί δεν αντέχεις άλλο, 
εξακολουθεί να είναι υπέροχο σαν εμπειρία.

Ζω τη Νικολέτα κάθε στιγμή και βλέπω την καθημερινή της εξέλιξη βήμα-βήμα.
Είναι τόσο περίεργο να παρακολουθείς ένα πλάσμα να μεγαλώνει και να ανακαλύπτει τα πάντα.

Σήμερα η Νικολέτα στάθηκε για πρώτη φορά όρθια χωρίς να πιάνεται. Για δευτερόλεπτα.
Και το βλέμα της, το ύφος που πήρε εκείνη τη στιγμή, το πρόσωπό της δεν θα τα ξεχάσω ποτέ.
Ήταν γεμάτη έκπληξη και περηφάνεια μαζί!!

Τι παράξενο πράγμα που ξεκινάνε από το μηδέν,
και θα φτάσει μια μέρα που θα γνωρίζουν πιο πολλά κι από μας...

Χαίρομαι που πήρα την απόφαση να είμαι σπίτι μαζί της.
Κι ας με έχει κουράσει λιγάκι το να μην κάνω τίποτα άλλο από το να είμαι μαμά...
Κι ας έχω διαβάσει την Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων 322 φορές...
Κι ας περνάω περισσότερη ώρα κάνοντας την αγελάδα (μουυυυ) από το να μιλάω κανονικά...

Χαίρομαι που τη μεγαλώνω εγώ κι εύχομαι όσες μανούλες το θέλουν κι εκείνες, να το καταφέρνουν!

4 σχόλια:

  1. Όπως τα λες είναι! Κι εγώ δεν μετανοιώνω που διάλεξα να μείνω μαζί της. Μακάρι όπως λες όσες μαμάδες το θέλουν να το καταφέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ κοριτσακια μου μακαρι να μπορουσαμε να κατσουμε ολες με τα παιδακια μας
    εγω προσωπικα θεωρω οτι ο καλυτερος χρονος της ζωης μου ηταν ο χρονος που περασα με την ταλιμπανουλα
    απο οταν γυρισα στη δουλεια αισθανομαι να μου λειπει τοσο πολυ
    δυστυχως ομως η σημερινη οικονομικη κατασταση δεν αφηνει περιθωρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. λοιπόν κι εμένα μου αρέσει που είμαι σπίτι μαζί με το Νικόλα μου..αλλά ναι θα ήθελα και να δουλεύω...Οι εποχές είναι δύσκολες..και η δουλειά είναι δυστυχώς απαραίτητη αν και δυσεύρετη.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεωργια μου τωρα αρχιζουν τα δυσκολα (1-2 ετων) αλλα και τα πιο ομορφα πραγματα που θα κανει η μικρουλα σου. Καθε τους κινηση μπορει να σε τρελανει ή να πεθανεις στο γελιο.Μπραβο στη μικρουλα.Συντομα και βηματακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή