Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012

Λατρεύω... τις άχρηστες πληροφορίες!!!


Το πρώτο βιβλίο με άχρηστες πληροφορίες μου το πήρε ένας φίλος μου σε κάποια γενέθλια.
Μάλιστα όπως πρότεινε και ο τίτλος του βιβλίου, ήταν βιβλίο-τουαλέτας! χαχα :)
Ναι-ναι το ομολογώ! Είναι αλήθεια! 
Εκεί που κάθεσαι βρε παιδί μου, να έχεις και κάτι να ξεφυλλίσεις :) :))

Από τότε αγόρασα μερικά ακόμα παρόμοια βιβλία, συνήθως όταν ήμουν στα down μου, 
γιατί πολύ απλά με χαλαρώνουν! 

Χαζεύοντας στο ίντερνετ βρήκα μερικές άχρηστες πληροφορίες & σκέφτηκα να συγκεντρώσω εδώ μερικές που έχουν να κάνουν με διάφορα μέρη της γης!

Για διαβάστε...
 
  •  Η Φινλανδία έχει 34.000 περίπου λίμνες.
  •  Η Κίνα χρησιμοποιεί κάθε χρόνο 45 δισεκατομμύρια chopsticks.
  •  Η λέξη Καναδάς προέρχεται από την ινδική λέξη «κάναντα» και σημαίνει «μεγάλο χωριό».
  • Ο ήχος που κάνουν οι καταρράκτες της Victoria ακούγεται σε απόσταση 64 χλμ.
  • Οι Η.Π.Α. έχουν περισσότερα μουσικά συγκροτήματα με γκάιντα από τη Σκοτία.
  • Στη Δανία, τα γουρούνια είναι περισσότερα από τους ανθρώπους
  • Η μονομαχία στην Παραγουάη είναι νόμιμη, αρκεί και τα δύο μέρη να είναι δωρητές αίματος.
  • Η πόλη του Μεξικού βυθίζεται κάθε χρόνο 15cm, επειδή κάτω από αυτή βρίσκεται μια τεράστια φυσική δεξαμενή νερού, απ” την οποία οι κάτοικοί της αντλούν κάθε μέρα τεράστιες ποσότητες νερού! 
  •  Αν έμπαιναν στη σειρά οι πέτρες που χρειάστηκαν για να χτιστεί το Σινικό Τείχος θα ήταν αρκετές για να αγκαλιάσουν τη γη!
  •  Στο Κάνσας των Η.Π.Α., να κυκλοφορείς πάνω σε άλογο τον Αύγουστο είναι παράνομο, εκτός κι αν το άλογο φοράει καπέλο!
  • Τα πάντα ζυγίσουν 1% λιγότερο στον ισημερινό.
  • Στην Κίνα, η νύφη ντύνεται στα κόκκινα.



Υ.Γ.= Μεταξύ μας, αυτό με το Κάνσας & το άλογο με το καπέλο, νομίζω ότι είναι λίγο μπούρδα!

Φιλάκια :)


6 σχόλια:

  1. Αυτό με τη νύφη το ήξερα κι εγώ. Κι αυτό με το άλογο και το καπέλο επίσης(μα είναι τρελοί αυτοί οι Αμερικάνοι!!) Χμμμ και μηπως να ζυγιζόμαστε στον Ισημερινό;; χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα πάω να μείνα στον Ισημερινο!!!!1% είναι 1% λιγότερο σε κιλά!!!!!!!!!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α, κι εμένα μ'αρέσουν αυτές οι πληροφορίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τελικα ουτε στον ισημερινο δεν κανει να ζυγιστω. Θα παω στο φεγγαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια κι εγώ ήταν το πρώτο που σκέφτηκα με τον Ισημερινό... μα μόνο 1%;;; χεχε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή