Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Ετοιμάστε βαλίτσες!


 

 
 
Ο γνωστός ταξιδιωτικός οδηγός LonelyPlanet 
έχει καθιερώσει να επιλέγει τους 10 καλύτερους προορισμούς 
για κάθε επόμενο χρόνο.
Για το 2013 το Άμστερνταμ είναι στη 2η θέση! 


Ιδού η λίστα με τις 10 πιο TOP πόλεις:

Top 10 cities to visit in 2013
 San Francisco, US
 Amsterdam, Netherlands
 Hyderabad, India
 Derry / Londonderry, Northern Ireland
 Beijing, China
 Christchurch, New Zealand
 Hobart, Australia
 Montreal, Canada
 Addis Ababa, Ethiopia
 Puerto Iguazu, Argentina

Εγώ πάλι αν μπορούσα να επιλέξω -έτσι στα γρήγορα- ένα ταξιδάκι σε μια από αυτές τις πόλεις,
νομίζω ότι θα επέλεγα Β.Ιρλανδία! 

*Πηγή: www.iamexpat.nl

8 σχόλια:

  1. Είμαι μεταξύ Κίνας και San Francisco!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω που θα θελω να παω αλλα αυτό με το αεροπλανο ελλαδα-αμτερνταμ θα το ζητουσα κι εγω...love you!!xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 2 μόνο από όλη την Ευρώπη,ε;
    Κι εγώ Ιρλανδία θα επέλεγα! Είναι άγρια τοπία και σκοτεινά αλλά πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανάμεσα σε αυτά κι εγώ Ιρλανδία θα επέλεγα. Με το μυαλό βέβαια, θα γυρίσω όλο τον κόσμο! Για φέτος μας βλέπω εντός των τειχών !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω παλι ειμαι των πιο περιεργων προορισμων
    σιγουρα θα πηγαινα αργεντινη και ινδια, και γιατι οχι; νεα ζηλανδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγω ειμαι πιο των ζεστων κλιματων αλλα οχι και Αιθιοπια !Παντως μου αρεσουν πολυ οι συγκεκριμενοι οδηγοι. Εχω παρα πολλους και ταξιδευω νοερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου Γεωργία. Μιας και η blogoσφαιρα μας δίνει τη δυνατότητα να πηγαίνουμε παντού πολύ γρήγορα, έλα στο σπιτάκι μου να πάρεις δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρατάμε τα ξένα κ αφήνουμε τη Μαμα προς το παρόν! Συμπασχω ένα μέρει λοιπόν! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή