Τρίτη, 6 Νοεμβρίου 2012

Supercalifragilisticexpialidocious!!!


Κάποιες φορές την ώρα που συμμαζεύω μου έρχεται στο μυαλό η Μαίρη Πόππινς!
Ναι-ναι, αυτή! 

Φαντάζομαι ότι οι περισσότερες από εσάς θα έχετε δει τη διάσημη ταινία
 με τη φοβερή & τρομερή βρετανίδα νταντά!

Αυτό που τότε δεν μου είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση (καθότι ήμουν παιδάκι), αλλά όσο μεγαλώνω το εκτιμώ όλο και περισσότερο... ήταν ο μαγικός τρόπος που χτυπούσε τα δάχτυλά της και όλα τα δωμάτια συμμαζεύονταν με τη μία
& το σημαντικότερο ΜΟΝΑ τους!!!


Δεν θα ήταν απλά υπέροχα;;; :) :))


Η ταινία-μιούζικαλ ''Μαίρη Πόππινς'' γυρίστηκε το 1964 
& χάρισε στην Τζούλι Άντριους το όσκαρ Α' γυναικείου ρόλου!

4 σχόλια:

  1. Λατρεύω την ταινία αλλά και την μουσικής της! Χτες συγκεκριμένα έπαιζα το τραγούδι του τίτλου σου στη σχολή μπαλέτου που παίζω πιάνο για μια άσκηση στην μπάρα. Αλλά την συγκεκριμένη σκηνή την σκέφτομαι πάντα όταν είναι πολύ ασυμμάζευτο το σπίτι. Και τότε λέω ας ήμουν η Μαίρη Πόπινς!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν ποτε βρεις το μυστικο μην ξεχασεις να μου το πεις. Δεν αντεχω αλλο.Υπαρχουν παιχνιδια παντου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τη λατρεύω την ταινία! Στη φωτό μου στο fb είμαι στο Broadway στην παράσταση! Απ'όλες τις παραστάσεις αυτή διάλεξα να δούμε με το Νίκο (χαχα τον καημένο) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή