Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Κλισέ ερωτήσεις; Κλείσε το τηλέφωνο!


Έχει εδώ και τουλάχιστον ένα μήνα που με όποιον μιλάω στο τηλέφωνο με ρωτάει αν περπάτησε η Νικολέτα.
Γιαγιάδες, ξαδέρφια, θείες, μπατζανάκηδες...
Μα τι καημός πια!
Κι αφού απαντάω πως όχι, όλοι με ένα συγκαταβατικό ύφος απαντούν:
 "Ε, δεν πειράζει... θα περπατήσει, που θα πάει"... 
Χμμ.. ναι, προφανώς!

Σκέφτομαι πως ευτυχώς που είμαι χαρακτήρας που δεν επηρεάζεται εύκολα, γιατί διαφορετικά θα μπορούσαν να με έχουν αγχώσει όλοι αυτοί και με τον τρόπο μου να πίεζα το παιδάκι μου, για κάτι που δεν είναι ακόμα έτοιμο.
Η Νικολέτα μου είναι σχεδόν 15 μηνών. Αλλά ναι, δεν περπατάει ακόμα!
Γιατί;
Γιατί δεν είναι έτοιμη, γιατί φοβάται, γιατί είναι αρκετά βαριά, γιατί βολεύεται με το μπουσούλημα.
Ή απλά... γιατί δε γουστάρει ακόμα!

Εφόσον μεγαλώνει και αναπτύσσεται φυσιολογικά & (εννοείται) εφόσον ο παιδίατρος δεν ανησυχεί για κάτι, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να πιέσω το παιδί μου.
Κάποια πράγματα τα έκανε πολύ νωρίτερα από το μέσο όρο και από τα χρονοδιαγράμματα που θέτουν τα βιβλία, κάποια άλλα αργότερα.
Ε, το περπάτημα ανήκει στην δεύτερη κατηγορία!

Και το περίεργο δεν είναι αυτό, το πιο περίεργο είναι οι άλλοι...


ΥΓ1= Κι όλοι αυτοί είναι που σε λίγους μήνες θα έχουν άλλες ερωτήσεις του τύπου
"Ακόμα κοιμάται με πιπίλα;", "Βγάλατε το πάμπερ;", κ.ο.κ.
ΥΓ2= Μετά από τέτοια κλασικά τηλεφωνήματα, με κλισέ ερωτήσεις, που απλά θέλουν να μας τετραγωνίσουν όλους (λες και είμαστε όλοι ίδιοι), νιώθω πολύ ανάλαφρα που μένω μακριά... 

5 σχόλια:

  1. Αχ τι μου θύμισες Γεωργία μου! Τα ίδια είχα και εγώ, εμένα ο Δημήτρης περπάτησε στους 14 μήνες και όλοι μου λέγανε μήπως έχει πρόβλημα.. που φυσικά δεν είχε, αλλά δεν ξέρω γιατί όλοι πάντα το κακό έχουν το μυαλό τους.. τώρα βέβαια που είναι 2,5 έχουμε το ίδιο με την πάνα... κλείσε τα αυτιά σου και άκου μόνο το παιδί σου... κανείς δεν ξέρει καλύτερα την Νικολέτα από εσένα! Πολλά φιλιά Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η κόρη μου είναι 7 και σκέφτηκα όταν διάβασα την ανάρτησή σου: "Αχ τι καλά που πέρασαν αυτές οι εποχές της κόντρας και της σύγκρισης!" Εκανα λάθος όμως. Η σύγκριση και η "κόντρα" συνεχίζονται και θα συνεχίζονται μέχρι πότε δεν ξέρω. "-Εμαθε ποδήλατο η δικιά σου; -Οχι, -Πως όχι; -Οχι, βρε αδερφέ, δεν έχει μάθει ακόμα!!!" Αυτό που κάνουμε εμείς οι γονείς είναι ότι προβάλλουμε την πρόοδο του παιδιού μας σαν δική μας πρόοδο αντί να το δούμε σαν ανεξάρτητο άτομο με τους δικούς του ρυθμούς. Καλά κάνεις και δε δίνεις σημασία αλλά κάπου είναι εκνευριστικό, το ξέρω!!! Καλά πρώτα βηματάκια να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεωργία μου καλώς σε βρίσκω...!!!
    ...νομίζω πως πολλές μαμάδες σε νιώθουν αυτή τη στιγμή...!
    αναμεσα τους και γω...αλλά εσύ μην συγκρίνεις το παιδί σου με κανένα άλλο...γιατί είναι μοναδικό...ασε τους αλλους να λένε!!
    ...ο μεγάλος μου γιος τα έκανε όλα "καθυστερημένα"...περπάτησε 16 μηνών, 18 μηνών είπε την πρώτη του λέξη, 3 ετών έβγαλε την πάνα και πέταξε πιπίλα....οπότε καταλαβαίνεις τι άκουγα...
    όμως σα μαμα κουκουβάγια ενα θα σου πω...είμαι πολύ περίφανη γι αυτό το "αργοπορημένο" παιδι...
    δεν είναι ούτε 10..έχει εξεραιτικές επιδόσεις στον αθλητισμό...χειρίζεται το λόγο καταπληκτικά , τα γραπτά του είναι υπέροχα...και ότι βάλει σκοπό το καταφέρνει στη στιγμή...

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ιστορία εχει ξεκινήσει από πολύ παλαιότερα, έτσι δεν είναι;
    Παντρεύτηκες; Δεν παντρεύτηκες; Πότε θα παντρευτείς;
    Είσαι έγκυος; Γιατί δεν είσαι έγκυος; Έχεις πρόβλημα;
    Γέννησες; Πότε θα γεννήσεις;

    Τα κεφάλαια καισαρικη - φυσιολογικός τοκετός και θηλασμός - φόρμουλα απλά θα τα ξεπεράσω....

    Κοιμάται μαζί σας; Το αφήνεις να κλαίει; Περπάτησε; Έφαγε; Μίλησε; Έβγαλε δόντια; (λες και υπάρχει άνθρωπος που δεν έβγαλε ποτέ δόντια !!!). Έστειλε πύραυλο στο φεγγάρι; Ακόμαααα;;;;;; Αααααα ο δικος μας όταν ήταν 12 μηνών, είχε ήδη διαβάσει Ντοστογιέφσκι και έλεγε απ' έξω την προπαίδεια!!!!

    Πότε θα κάνεις δεύτερο παιδί; (για να έχουμε κάτι να ασχολούμαστε;)
    Μέχρι που η πιτσιρίκα θα φτάσει στην ηλικία που θα αρχίσουν να την ρωτάνε:
    Παντρεύτηκες; Πότε θα παντρευτείς;
    Κύκλος η ζωή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην ακούς κανέναν! Ακριβώς τα ίδια μου κάνανε κι εμένα κι ένα ολόκληρο καλοκαίρι άκουγα τα ίδια, κάθε μέρα από γνωστούς κι αγνώστους! Μια χαρά θα περπατήσει, μην ανησυχείς, αφού είναι οκ ο παιδίατρος μη σε νοιάζει τίποτα! Πωπώ..μου θύμησες και τα δικά μας και μου'ρχεται να πάρω εγώ τους δικούς σου τηλέφωνο..χεχε!
    Το κάθε παιδάκι είναι μοναδικό και όλα θα τα κάνει στο χρόνο του..
    Φιλιά και κλείσε αυτιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή