Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012

Δίχως τίτλο, δίχως λόγια...


Έχει μέρες που συνέβη το τραγικό γεγονός στην Αμερική...
Έχει μέρες, αλλά πίεζα τον εαυτό μου να μη διαβάσει γι' αυτό.
Αυτά τα γεγονότα με αρρωσταίνουν.
Ακόμα κι όταν δεν ήμουν μαμά, πόσο μάλλον τώρα.
Σήμερα όμως "λύγισα" και διάβασα ένα σχετικό άρθρο.

Πως γίνεται να υπάρχουν τόσο φρικτοί άνθρωποι;
Θα μου πεις ότι δεν ήταν καλά, ότι ήταν τρελός.

ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!

Εγώ θέλω όλα αυτά τα παιδάκια πίσω.
Στο σπίτι τους, στο σχολείο τους, στη ζωή τους.

Έχω δει αγαπημένο πρόσωπο να χάνει το παιδί του και δεν υπάρχει τίποτα-μα-τίποτα χειρότερο σε αυτή τη ζωή... Έχουν περάσει από τότε σχεδόν 20 χρόνια, αλλά οι εικόνες στο μυαλό μου υπάρχουν ακόμα έντονες και πονάνε.

Δεν ξέρω πως επιτρέπει ο Θεός (ή όποιος είναι εκεί πάνω τέλος πάντων) να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να ζω σε τέτοιο κόσμο. Θέλω ένα κόσμο ιδανικό, που όλα τα παιδιά θα είναι γερά και χαρούμενα δίπλα στη μαμά τους. Θέλω ένα κόσμο που τουλάχιστον ο κάθε τρελός δε θα έχει εύκολη πρόσβαση σε ένα όπλο.

Δεν ξέρω τι να ευχηθώ για όλες εκείνες τις μαμάδες.
Δεν υπάρχει τρόπος να ηρεμήσει η καρδιά τους και το ξέρω.

Εύχομαι καλό ταξίδι σε αυτές τις ψυχούλες & ελπίζω να είναι όλες μαζί κάπου εκεί ψηλά και να παίζουν με τα φτερά τους...



2 σχόλια:

  1. μόλις εχθες διάβαζα αντιστοιχα αρθρα..ειπα να μην το κανω αλλα έπρεπε καπως να μαζοχιστω για να πιστεψω οτι οντως ειναι αληθεια..δεν υπαρχουν λογια, δεν υπαρχουν σκεψεις..απλα ενα κενο..ενα τεραστιο "γιατι" που ποτε και κανεις δεν θα απαντησει..ισως ο Θεός ήθελε κι άλλα αγγελουδια κοντά του..δεν ξερω τι να πω..ποιο κουραγιο..ισως οπως λες να ειναι ολα μαζι και να παιζουν στην αυλη του παραδείσου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είδα ένα από τα πολλά βίντεο στο youtube όπου μια κοπελιά έδειχνε το δωμάτιό της. "Από εδώ τα καλλυντικά μου, εκεί έχω τα αρκουδάκια μου κι εδώ το περίστροφο του boyfriend μου..." Και συνέχιζε μετά με τα παπούτσια και τα ρούχα της. Οι άνθρωποι ή γκαγκά είναι ή νομίζουν ότι ζουν ακόμα στην άγρια δύση. Η βιομηχανία όπλων απ'την άλλη είναι πολύ δυνατή, απασχολεί προσωπικό και θα σταθεί απέναντι σε όποιον υποστηρίξει ανοιχτά τον αφοπλισμό. Και ο Ομπάμα κλαίει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή