Τρίτη, 4 Δεκεμβρίου 2012

Ουπς! Και τώρα τι λέμε;


Χθες το απόγευμα κατεβήκαμε με τη Νικολέτα στην είσοδο της πολυκατοικίας για να πάρουμε την αλληλογραφία μας από το γραμματοκιβώτιο.
Εκεί συναντήσαμε μια οικογένεια που μένει στον κάτω όροφο, με ένα κοριτσάκι στην ηλικία της Νικολέτας.
Άρχισα να μιλάω με τη μαμά, η Νικολέτα τραβούσε το ποδηλατάκι από το κοριτσάκι για να κάνει εκείνη, μέχρι που εμφανίστηκε ο μπαμπάς της εν λόγω οικογένειας στην πόρτα.
Ένας συμπαθητικός κύριος με τεράστια αυτιά!
Η Νικολέτα γύρισε τον κοίταξε και μετά γύρισε προς τα εμένα κάνοντας μου: "φτ,φτ,φτ..." και βγάζοντας τα μπροστινά της δοντάκια έξω...

Τι εννοούσε το κοριτσάκι μου;;;;
"Μαμά, ένα ποντίκι"!
Χαχαχαχα... έτσι κάνει όταν βλέπουμε, στα βιβλία της με τα ζώα, το ποντίκι...
Φυσικά ο άνθρωπος δεν κατάλαβε τίποτα (ευτυχώς!), αλλά εγώ κοκκίνισα και κρατιόμουν να μη γελάσω!
Είχε τόσο δίκιο το παιδάκι μου μέσα στην αθωότητά του!!!

Το βράδυ έλεγα στον Δαμιανό τι έγινε και γελούσαμε και σκεφτόμουν πόσες φορές θα βρεθούμε σε δύσκολη θέση επειδή η Νικολετούλα θα πει κάτι αυθόρμητο - και ταυτόχρονα προσβλητικό- για κάποιον!!!
Κάτι τέτοιες στιγμές χαίρομαι που είναι δίγλωσση και σε μας θα μιλάει ελληνικά!!
Έστω κάποιες φορές να τη γλυτώσουμε!!! :) :))


Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό μας:

6 σχόλια:

  1. Χαχαχα, φαντάσου αργότερα που θα μιλάνε κανονικά τι θα λένε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όχι τίποτα αλλά εμένα άμα μου μοιάζει θα μιλάει και πολύ! χεχε :)

      Διαγραφή
  2. Μου εχει συμβεί αρκετες φορες αλλα τι να κανω που του εχω κανει πλύση εγκεφάλου να λεει παντα την αληθεια! Στελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς μέχρι στιγμής, είναι πολύ λίγες οι φορές που ήρθαμε σε δύσκολη θέση, και αυτές ήταν γιατί εξέφρασαν απορίες του τύπου "γιατί το αγοράκι έχει αυτά τα σημάδια;", ή "αυτός ο άνθρωπος γεννήθηκε και δεν μπορούσε να περπατήσει, ή έπαθε κάποιο ατύχημα;" ή "οι γονείς του Μάριου έχουν χωρίσει;". Προσπαθούμε να τους δώσουμε να καταλάβουν πως υπάρχουν πολλές διαφορετικές καταστάσεις τις οποίες πρέπει να αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι, αλλά πάντα όταν βλέπουν κάτι "διαφορετικό" από το συνηθισμένο, κάνουν ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xaxa... Kalos se vrika! Mou eftiakses to kefi! To blog sou einai fantastiko!!! filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχουν δίκιο τα κορίτσια!
    Όσο περνάει ο καιρός, τόσο θα αποκαλύπτει όλα τα "μυστικά".
    Με είχε πάρει τηλέφωνο η μαμά μου για μια δουλειά, μα μόλις είχαμε τελειώσει με το φαγητό. Θέλοντας να την αναβάλλω για λίγο της λέω "Μαμά τρώμε ακόμα", οπότε πετάγεται το μυρμηγκάκι και λέει φωναχτά "ΑΦΟΥ ΈΦΑΓΕΣ, ΑΦΟΥ ΕΦΑΓΕΣ!"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή