Πέμπτη, 3 Ιανουαρίου 2013

Κουκου-Τζα! Να ΄μαι πάλι!

Εδώ είμαι πάλι! Μετά από πολλές μέρες...

Πέρασαν οι γιορτές και μαζί και οι υποχρεώσεις!
Γονείς, πεθερικά, θείες, νονοί κτλ...
Ειδικά για εμάς που λείπουμε, είναι τρελές αυτές οι μέρες. Όλοι περιμένουν να μας δουν.
Κι εμείς δηλαδή, αλλά άντε να τα οργανώσεις έτσι όλα, ώστε να δεις και όσους θες αλλά και να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
ΟΥΦ! Πάει κι αυτό! Και μου έμεινε μια εβδομάδα ακόμα που μπορώ να κάνω και να δω όσους πραγματικά θέλω κι έχω ανάγκη :)

Χθες το βράδυ ήταν το πρώτο βράδυ που βγήκα έξω.
Εγώ και οι αδερφές μου, χωρίς παιδιά, σκυλιά, άντρες...
Μόνο οι τρεις μας! Πόσο ωραία είναι κάθε φορά.
Νιώθω σαν να είμαι 'σπίτι μου' όταν βρίσκομαι με τις αδερφές μου.

Πήγαμε λοιπόν και είδαμε την πολυσυζητημένη ταινία "Αν".
Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ... Εντάξει σφίγγεται λίγο το στομάχι, αλλά σε αποζημιώνουν η σκηνοθεσία, οι μουσικές, οι εικόνες, οι διάλογοι.
Είμαι τρελή φαν του Παπακαλιάτη και θεωρώ ότι στη σημερινή κινηματογραφο-τηλεοπτική πραγματικότητα αποτελεί μια κατηγορία από μόνος του.
Και ok, μπορεί να μην αρέσει σε όλους, αλλά μου τη δίνει λίγο αυτό το κομπλεξικό κράξιμο που επικρατεί τον τελευταίο μήνα. Αλλά στην Ελλάδα αυτό κάνουμε πάντα. Κρίνουμε. Πάντα τους άλλους φυσικά. Αν δεν σου αρέσει αυτό το στυλ ταινίας μπορείς πολύ απλά να μην πας να το δεις.

Δεν ξέρω αν κάποιες την είδατε την ταινία, αλλά έχει να κάνει με ένα πολύ αγαπημένο μου θέμα, το ''τι θα γινόταν αν...'' Δύο παράλληλες ιστορίες. Απίστευτα διαφορετικές μεταξύ τους, εξαιτίας μόνο μια μικρής,ασήμαντης απόφασης: Να βγάλεις τον σκύλο σου βόλτα ή όχι!
Αυτό που μου έμεινε περισσότερο;... η υπέροχη μουσική που διαλέγει πάντα ο Παπακαλιάτης και μια σκηνή, που ήταν σαν να την έγραψε για μένα... Αλλά προφανώς και για πολλές-πολλές ακόμα γυναίκες φρεσκοπαντρεμένες με μωρό, που νιώθουν πως χάνουν κάπου τον εαυτό τους μέσα στην τρελή καθημερινότητα... πως δεν μπορούν να διαχειριστούν εύκολα τόσες αλλαγές στη ζωή τους.
Όσες είστε στην Ελλάδα θα σας παρότρυνα να τη δείτε! Αξίζει ;)


 Σχετικό Άρθρο

3 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά, χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη! Χαίρομαι που πέρασε τέλεια Γεωργία, και του χρόνου! Πολλά φιλιά στη Νικολετούλα σου, Βικτώρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά αγαπημένη μου!
    Αυτό με τις υποχρεώσεις δυστυχώς το έχουμε όλοι..
    Κι εμένα μ'αρέσει ο Παπακαλιάτης πολύ! Θα την δω οπωσδήποτε την ταινία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά κούκλες!!! Να είμαστε όλοι καλά & τα ζουζούνια μας καλύτερα ;) σμουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή