Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013

ΚουΚουΒα!


Οι χειροτεχνίες με χαλαρώνουν πολύ!
Όπως κάποιος άλλος ζωγραφίζει, ή πλέκει, ή κάνει κάτι άλλο τελοσπάντων που τον ευχαριστεί.
Όσο κουρασμένη κι αν είμαι, δώσε μου να φτιάξω κάτι με τα χέρια μου κι αμέσως η κούραση θα εξαφανιστεί.
Εδώ και πολύ καιρό είχα 'βάλει στο μάτι' μια ανάρτηση της Σοφίας από το supermomrocks που έδειχνε πως μπορούμε να φτιάξουμε ένα μαξιλαράκι κουκουβάγια!
Το είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου και πριν κάποιες μέρες βρήκα επιτέλους χρόνο να το υλοποιήσω!

Ιδού το αποτέλεσμα (αν και η φωτογραφία το αδικεί!):
 

Τις οδηγίες και το πατρόν μπορείτε να τα βρείτε ΕΔΩ.

Αν πάλι θέλετε μια κουκουβαγίτσα για το παιδάκι σας, αλλά λίγο πιο "επαγγελματικά" φτιαγμένη, ρίξτε μια ματιά στις γλυκές κουκουβάγιες της Αθηνάς ΕΔΩ.

Φιλάκια xxx


ΥΓ: Σχόλιο Δαμιανού όταν πρωτοείδε την κουκουβάγια μου: Μήπως είναι λίγο αλλήθωρη??
Χαχαχα... μήπως;;; Ε, μα... για να είναι πιο γλυκιά ντε!
(Πάντως στη Νικολέτα άρεσε, την έσφιγγε πάνω της και έλεγε "γκαλιά" , δηλαδή αγκαλιά!)

3 σχόλια:

  1. Είναι πανέμορφη βρε Γεωργία! Και τα χρώματα τέλεια! Ήταν τόσο γλυκό που αναφέρθηκες και στις δικές μου κουκουβάγιες, σ' ευχαριστώ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ τι γλυκες κουκουβαγίτσες!! ειδικα αν τις βαλεις στη σειρα ειναι τελειες!! μπραβο χρυσοχερα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να' μαι κι εγώ! Πανέμορφη την έκανες! Μπράβο! Και πες στο Δαμιανό ότι εμάς έτσι μας αρέσουν οι κουκουβάγιες, αλληθωρίζουσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή