Σάββατο, 9 Φεβρουαρίου 2013

Βράδυ Παρασκευής...


Σήμερα είχα έξοδο μαζί με μια καλή μου φίλη για ποτό. Παρά το κρύο και το φρέσκο απογευματινό χιόνι. Είχαμε ραντεβού στις δέκα η ώρα έξω από ένα μπαράκι που πάμε συχνά (όσο συχνά μπορεί να πάει μια μαμά σε μπαράκι δηλαδή!).

Καθώς έφτανα λοιπόν στο σημείο συνάντησης, λίγο πριν ανηφορίσω μια γέφυρα, βλέπω ένα αστυνομικό αυτοκίνητο σταματημένο με αλάρμ και ένα ασθενοφόρο.
''Ωχ" σκέφτηκα από μέσα μου, "τι να συνέβη άραγε".
Καθώς πλησίαζα ένας ευγενέστατος αστυνομικός με πλησίασε και μου είπε:
''Η γέφυρα έχει παγώσει, θα ήταν καλύτερα να περάσετε από απέναντι. Έχουμε ρίξει αλάτι αλλά ακόμα γλιστράει".

Ε, ναι, λοιπόν! Δεν είχε γίνει κάτι. Απλά χιόνισε, έπιασε πάγο η γέφυρα και γλιστρούσε. Και για αυτό το λόγο είχαν εκεί έτοιμο ένα ασθενοφόρο και δύο αστυνομικούς, από τη μία και την άλλη πλευρά της γέφυρας, για να προειδοποιούν τον κόσμο. Και αναρωτήθηκα από μέσα μου: Υπήρχε ποτέ περίπτωση στην Ελλάδα να συμβεί κάτι τέτοιο; ΟΧΙ! Και τι κρίμα, γιατί είναι κάτι τόσο απλό αν το καλοσκεφτείς...

3 σχόλια:

  1. Γεωργία μου μόλις ανακάλυψα το μπλογκ σου και το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον! Η ιστορία που περιγράφεις φαίνεται εξωπραγματική για την Ελλάδα! Καλή συνέχεια σου εύχομαι και ανυπομονώ να διαβάσω κι άλλες περιπέτειές σου από το Άμστερνταμ!
    Αν θέλεις μπορείς να επισκεφτείς το νέο μου μπλογκ σ'αυτή την διεύθυνση. http://maro-nicethings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι λες τώρα!! Οι άνθρωποι είναι αιώνες μπροστά. Θυμάμαι που είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό όταν είδα ειδικό συνεργείο του δήμου Άμστερνταμ να αφαιρεί τις πατημένες τσίχλες από τα πεζοδρόμια. Τι άλλο να πω!!! Φιλάκια πολλά στη μικρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι απίστευτο! Εδώ πρέπει να πέσουν 5-6 και μετα να έρθει ασθενοφόρο με καθυστέρηση...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή