Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Βραβείο & μ' αρέσει!


Καλημέρα :)
Η δική μου μέρα άρχισε όμορφα με ένα βραβείο!
Μου αρέσει πολύ όταν παίρνω βραβειάκια. Σε ποιον δεν αρέσει;!
Και ειδικά όταν είναι από Blog που δεν γνώριζα.
Έτσι αποκτώ ακόμα μια διαδικτυακή "φίλη" & προσθέτω ακόμα ένα όμορφο Blog στη "γειτονιά" μου!
Ευχαριστώ πολύ τη Γιάννα από το blogoliciouseditoriolista!!!
Καλώς με βρήκες & εγώ εσένα :)

Για να παραλάβω το βραβείο μου πρέπει να απαντήσω σε 4 ερωτήσεις:

Ποια blogs επισκέπτεσαι συχνά;
Επισκέπτομαι πολλά, όχι σε καθημερινή βάση, λόγω έλλειψης χρόνου.
Το έχω ξαναπεί όμως (και θα το ξαναπώ) πως το πιο αγαπημένο μου είναι το Blog της μαμά-Βέρας. 
owlmommy.blogspot

Γιατί δημιούργησα το blog μου;
Γιατί το να βρεθείς σε μια άλλη χώρα ξαφνικά στα 30κάτι σου, αυτομάτως σου δημιουργεί πολλά κενά... Χαίρομαι που γράφω, χαίρομαι που βρήκα νέους φίλους, που με διαβάζουν οι παλιοί, που ανακάλυψα τις blogo-γειτονιές και περνάω όμορφα τον ελεύθερο χρόνο που μου μένει από τη Νικολετού μου!

Ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα;
Τα μαμαδίστικα & οι χειροτεχνίες!

Ποια λέξη χρησιμοποιείς πάντα στο blog;
Προφανώς τη λέξη 'μαμά' (λόγω της φύσης του Blog) & μάλλον το όνομα της κόρης μου!

Με τη σειρά μου θα δώσω το βραβείο στο υπέροχο blog της Μάρως που -αν και καταχείμωνο εδώ- όποτε το επισκέπτομαι μου μυρίζει λίγο καλοκαίρι... ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΕΔΩ 

Σας φιλώ όλες!
Και κουράγιο, είναι ήδη Πέμπτη!

(Αλήθεια εκείνες οι φήμες ότι πλησιάζει η Άνοιξη;!; Άκυρες;)

Η μαμά στα ξένα στο facebook

1 σχόλιο:

  1. Γεωργία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Όπως άρχισε ωραία η δική σου μέρα με το βραβείο έστι άρχισε και η δική μου!

    Να σου πω για τα όσα έγραψες για σένα ότι σε θαυμάζω πάρα πολύ για την αισιοδοξία με την οποία αντιμετωπίζεις την ζωή σε μια ξένη χώρα που φαντάζομαι έχει πολλές δυσκολίες. Συνέχισε έτσι!
    (Η άνοιξη πλησίαζε αλλά η βροχή τώρα θυμήθηκε να έρθει πάλι!)
    Καλή σου μέρα και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή