Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Και ένα, και δύο, και τρία, και τέσσερα παιδιά..


Σε λίγες μέρες η Νικόλ μου γίνεται ενάμιση χρονών!
Πέρασε ο καιρός...
Και κάπου εδώ αρχίζουν οι σκέψεις για ένα δεύτερο παιδί.
Ή ίσως και όχι.

Όταν ήμουν μικρή και φανταζόμουν στο μέλλον τη δική μου οικογένεια, ποτέ δεν σκεφτόμουν ότι θα είχα μόνο ένα παιδί. Ίσως επειδή κι εμείς ήμασταν τρεις αδερφές, και επικρατούσε πάντα ένας χαμός μέσα στο σπίτι, φανταζόμουν ότι θα έκανα αρκετά παιδιά.

Η σκέψη & η επιθυμία όμως βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά από την... πρακτική εφαρμογή!
Πιστεύω ότι αν ζούσα στην Ελλάδα θα έκανα σίγουρα άλλο ένα -τουλάχιστον- μωράκι.
Όμως τώρα; Εδώ; Μόνη; Χωρίς βοήθεια όλη μέρα; Και με τον Δαμιανό να ταξιδεύει για τη δουλειά του;

Θέλω πολύ η Νικόλ να έχει μια αδερφή ή έναν αδερφό.
Εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ τη ζωή μου χωρίς τις αδερφές μου.
Και ιδιαίτερα για τη δική μου κόρη θα είναι σημαντικό, αφού εδώ στην Ολλανδία δεν έχουμε καν συγγενείς.
Που σημαίνει ότι η μοναδική της οικογένεια θα είμαστε εγώ και ο Δαμιανός.
Κι όταν μια μέρα (ελπίζω μετά από πολλά-πολλά χρόνια) εμείς δεν θα υπάρχουμε, δε θέλω να σκέφτομαι ότι θα είναι μόνη. Χωρίς κανέναν πολύ κοντινό της άνθρωπο.

Δεν ξέρω αν με νιώθετε οι μανούλες που ζείτε κι εσείς μακριά... Φαντάζομαι ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να είσαι full-time μαμά, χωρίς καμία -μα καμία- παύση, παρά μόνο όταν πηγαίνεις στην Ελλάδα. Αλλά από την άλλη... δεν θα φιλήσω ξανά άλλα γλυκά -ολόδικά μου- πατουσάκια;;;

5 σχόλια:

  1. Πόσο πολύ σε νιώθω!!!Είμαι κι εγω full-time μαμά χωρις καμία βοήθεια και οι σκέψεις μου το τελευταιο διαστημα είναι ακριβώς αυτές(Κι όταν μια μέρα (ελπίζω μετά από πολλά-πολλά χρόνια) εμείς δεν θα υπάρχουμε, δε θέλω να σκέφτομαι ότι θα είναι μόνη. Χωρίς κανέναν πολύ κοντινό της άνθρωπο).
    Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα ίδια σκεφτόμαστε! Αυτή τη συζήτηση είχαμε χθες με το Ν. Πόσο πολύ συμβάλλει η "βοήθεια" σε μια τέτοια απόφαση. Αλλιώς είναι δύσκολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η κορούλα μου είναι ακόμα μικρή-6 μηνών- και ακόμα τα καταφέρνω με το μεγάλωμά της εδώ στο εξωτερικό μόνη μου.. Έχω βέβαια και την πολυτέλεια να έχει ο άντρας μου ένα πολύ καλό εργασιακό ωράριο και εγώ προσωρινά να μην δουλεύω... Θέλω πολύ δεύτερο παιδάκι, και για μας (να διπλασιαστεί η ευτυχία μας) και κυρίως για το μωρό μου, για να έχει παρεούλα εδώ στα ξένα...Από την άλλη δεν ξέρω αν θα το ξανασκεφτώ όταν η μπέμπα μεγαλώσει λίγο και αρχίσω να τρέχω από πίσω της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι και εγώ μια full time μαμά με τρία αγοράκια (3χρ και 9 μην)! Βοήθεια δεν έχω, παρά ελάχιστη τα ΣΚ... Είμαι όλη μέρα μαζί τους και μου αρέσει που θα μεγαλώσουν μαζί!!!
    Μην σκέφτεσαι για το αν θα τα καταφέρεις, μόλις αποκτήσεις δεύτερο παιδάκι θα βρεις χρόνο για όλους και για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aaaa, κι εμείς είμαστε σχεδόν ενάμιση (20 μηνών για την ακρίβεια) αλλά ακόμα δεν το σκέφτομαι για δεύτερο. Θέλω να απολαύσω την μικρή μου τουλάχιστον μέχρι τα τρία της και μετά που ίσως πάει και στον παιδικό θα είναι πιο εύκολα όλα. Αν και να πω την αλήθεια έχουμε την βοήθεια της γιαγιάς (της πεθεράς μου) που την κρατάει ένα τετράωρο το απόγευμα που δουλεύω. Πολύ σημαντική η βοήθεια, έχεις δίκαιο. Εμείς δεν ξέρω πως θα τα βγάζαμε πέρα και κυρίως από οικονομικής άποψης. Πάντως νομίζω ότι δικαιούσαι και ένα ζευγάρι δεύτερα πατουσάκια... και κυρίως η Νικόλ. Φιλιά. Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή