Δευτέρα, 1 Απριλίου 2013

Τικ Τακ, Τικ Τακ

Θα μπορούσα να πω ότι σαν γυναίκα δεν έχω και πολλά ρούχα ή παπούτσια.
Αντιθέτως έχω άπειρα ρολόγια. Σε ότι χρώμα θες. Σε στυλ σπορ ή πιο αμπιγέ!
Ακόμα και τώρα που είμαι τόσο μέσα στο σπίτι και δεν πολυ-κυκλοφορώ, ρολόι αλλάζω συχνά.

Κάθε φορά λοιπόν που αλλάζει η ώρα, τη διορθώνω στα ένα-δυο ρολόγια που φοράω πιο συχνά.
Κι έτσι όταν μετά από μέρες, ή και βδομάδες, φορέσω κάποιο από τα υπόλοιπα, ούτε θυμάμαι ότι έχει αλλάξει η ώρα. Και όλο και κάποιο ραντεβού μπερδεύω ή στην καλύτερη χάνω το μπούσουλα με το τάισμα και τον ύπνο της Νικόλ.

Και κάθε φορά όταν την πατάω υπόσχομαι στον εαυτό μου ότι την επόμενη φορά που θα αλλάξει η ώρα, θα τη διορθώσω σε όλα τα ρολόγια μου συγχρόνως. Εννοείται πως ΠΟΤΕ δεν το κάνω...
Έτσι και τώρα φυσικά! Περιμένω λοιπόν τη στιγμή που θα πω "ε, ρε γαμώτο... λάθος ώρα έχω" (και από μέσα μου θα χαμογελάσω, γιατί αυτή είμαι εγώ...). Ελπίζω μόνο να μην είμαι στο αεροδρόμιο, με τις βαλίτσες στο χέρι...



ΥΓ= Και μια που μιλάμε για ώρες και ρολόγια, νομίζω δε σας έχω αναφέρει πως λένε την ώρα οι Ολλανδοί, ε;; Να λοιπόν ένα παράδειγμα: Όταν εμείς λέμε δέκα και μισή, εκείνοι λένε μισή ώρα πριν τις έντεκα. Εντάξει θα μου πεις, βατό αυτό! Οκ, συμφωνώ!
Αλλά πάμε σε κάτι πιο σύνθετο: Όταν εμείς λέμε δέκα παρά εικοσιπέντε, εκείνοι λένε πέντε λεπτά μετά τη μισή ώρα πριν τις έντεκα. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί ακόμα δε μιλάω καλά, έτσι;!; χεχεχ


8 σχόλια:

  1. Συλλογή απο ρολόγια!! Εσύ και ο άντρας μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το εχω ακουσει αυτο με το πως λενε την ωρα..νομιζω και σε καποιες αλλες γλωσσες..δεν ειμαι σιγουρη..σκετος γλωσσοδετης!! σε λιγα χρονακια θα τα παιζεις στα δαχτυλα dont worry!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως αν ποτέ βρεθώ στα μέρη σας, θα φροντίσω να κρατάω ρολόι, γιατί αν μου πει κάποιος "δέκα λεπτά, μετά την μισή ώρα πριν τις 11.00" θα προτιμήσω να κοιτάξω στον ουρανό και να βρω τι ώρα είναι, από την θέση του ήλιου!

    Έχω τρια ρολόγια, το ένα είναι μόνιμα χωρίς μπαταρία, το άλλο λέει λάθος ώρα γιατί δεν την έχω αλλάξει και βαριέμαι και το τρίτο πηγαίνει πάντα 10 λεπτά μπροστά. Ή μάλλον 50 λεπτά πριν την ώρα πίσω! Ή όχι; Μπερδέυτηκα...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα! Απίστευτοι οι Ολλανδοί!!
    Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω πολύ μπέρδεμα αυτή η ώρα!! καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε αγαπώ και θα σε αγαπώ για πάντα!
    Λατρεύω τα ρολόγια! Έχω άπειρα.. άσχετα που φοράω κανά δυο.. χμ.. χμ.. αλλά αυτό είναι άλλο θέμα...

    Άντε να πάει δέκα λεπτά πριν την μισή μετά τα δεκαπέντε λεπτά πριν τις 12 να πέσω για ύπνο!

    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή