Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Συγγνώμη; Έχω μια απορία...


Μερικές φορές εκεί που κάθομαι βρε παιδί μου, τρώω φλασιές...
Διαφορετικού τύπου κάθε φορά!
Και κάπου εκεί αρχίζει η καθιερωμένη συζήτηση με τον εαυτό μου.

Τις προάλλες, λοιπόν, καθόμουν και σκεφτόμουν ότι σε λίγες μέρες πετάμε για Ελλάδα (γιούπιιιι!!).
Και η μία σκέψη έφερε την άλλη...

- Ουφ, πάλι αεροπλάνο, θα τα παίξουμε με τη Νικόλ αγκαλιά.
- Και φοβόμαστε και την προσγείωση γαμώτο, ευτυχώς που δεν γίναμε αεροσυνοδός.
- Ναι-ναι, τι κουραστικό επάγγελμα και τι βαρετό να πρέπει να δείχνουν πριν την κάθε πτήση πως να βάλεις τη μάσκα οξυγόνου...
- Ουπς! Για μισό λεπτό! Μάσκα οξυγόνου;; Κι αν χρειαστεί τώρα που ακόμα ταξιδεύουμε με τη Νικόλ αγκαλιά; και αν οι θέσεις είναι γεμάτες; υπάρχει εφεδρική για ακόμα ένα άτομο;;;
- Έλα Γεωργία υπερβολές, μάλλον θα το έχουν προβλέψει οι κατασκευαστές αεροπλάνων.
- Ναι, αλλά εγώ σαν μαμά δεν πρέπει να ξέρω;
- Ουφ, άρχισες πάλι...
- Μισό λεπτό, θα στείλω εμαίλ στην Aegean να ρωτήσω...
- Ωχ, ρεζίλι θα γίνουμε πάλι..
- Έλα μωρέ... πρώτη φορά θα είναι, από τότε που γίναμε μανούλες όλο και κάτι υπερβολικό ρωτάμε και κάποιος από μέσα του σταυροκοπιέται..

(Με τα πολλά το εν λόγω εμαίλ στάλθηκε επιτυχώς!).

Μετά από μία μέρα...

Απάντηση αεροπορικής εταιρείας:
Σε κάθε σειρά των τριών θέσεων υπάρχει μία έξτρα μάσκα οξυγόνου.
 - Είδες, μια χαρά μου απάντησαν, αμέσως να πεις ότι θα γελάνε από την άλλη πλευρά του υπολογιστή...

Συνέχεια του εμαίλ:
"Σε περίπτωση που επιθυμείτε τη χρήση μάσκας οξυγόνου, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών πριν την πτήση σας.'
- Ορίστε, στο είπα, ρεζίλι γίναμε!

13 σχόλια:

  1. Πολυ χρησιμη πληροφορια, αχρειαστη να ειναι βεβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μην αγχώνεσαι κορίτσι!! Όλες οι Ελληνίδες μάνες έτσι είμαστε χαχα!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ κάθε φορά που ανεβαίνω την επίδειξη την βλέπω αχρείαστη να είναι!
    kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απλα δικαιωνεις τα οσα λεγονται για την μεση Ελληνιδα μάνα! αχαχαχαχα

    υ.γ. παντως και εγω στην θεση του τα ιδια θα εκανα (Συν οτι θα τυπωνα την απαντηση και θα την κουβαλαγα μαζι μου για παν ενδεχομενο, αχρειαστη να ναι βεβαια...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτες οι Ελληνίδες μάνες!!και μπράβο μας δλδ γιατι ανακαλύπτουμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες!! μπράβο μαμά Γεωργία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τώρα αν σου πω ότι και εγώ το ίδιο θα έκανα, θα με πεις τρελή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουτε που το σκέφτηκα ποτέ! Τι καλά που έρχεσαι Ελλάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εγώ δεν κατάλαβα το ρεζίλι θα γίνουμε ΠΑΛΙ!! :p
    πω..πω.. πόσα πράγματα τελικά μπορεί να σου προκαλέσουν άγχος...
    Εγώ ακόμα πάντως δεν έχω μάθει να το διαχειρίζομαι και τρέχω πανικόβλητη μέσα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χα χα χα γέλασα με την ψυχή μου! Τα Χριστουγεννα κάναμε το πρώτο μας ταξίδι με αεροπλάνο και είχα και εγώ τις απορίες μου οπότε μην σε νοιάζει φυσιολογικό είναι!!! Έχω βέβαια την σιγουριά οτι η αδερφή μου είναι αεροσυνοδός αλλά και πάλι μια ανησυχία την έχεις. Αν θες δες σχετική ανάρτηση στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μάρθα να σου πω την αλήθεια δε νομίζω να σταματήσουμε να τρέχουμε πανικόβλητες ποτέ! Λίνα εσύ τουλάχιστον θα μπορούσες να ρωτήσεις τη σιστερ σου που όσο να ναι θα γελάσει λιγότερο από τους ξένους... χεχεχε :) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή