Παρασκευή, 5 Απριλίου 2013

Βρε λες;


Όσες διαβάζετε το blog μου ξέρετε προφανώς ότι προσπαθούμε να πουλήσουμε το σπίτι μας!
Χθες είχαμε ένα ακόμα ραντεβού με πιθανούς αγοραστές.
Ξύπνησα λοιπόν κι άρχισα τις κλασικές πια φασίνες.
Εξαφάνισα παιχνίδια, έβαλα σκούπα, η κουζίνα αγνώριστη και τα σχετικά...
Λίγο πριν βγούμε από το σπίτι με τη Νικόλ, (είπαμε.. πρέπει να λείπουμε όταν το βλέπουν οι πελάτες με τον μεσίτη!!!) ακούω έναν αχνό ήχο κάπου προς το παράθυρο.
Γυρνάω και τι να δω;; Μια κουτσουλιά στο τζάμι ΝΑ με το συμπάθιο... χαχα
Αυτό δεν μου έχει ξανατύχει οφείλω να ομολογήσω.
Μου έχουν κουτσουλίσει το μπαλκόνι, τα κάγκελα, το αυτοκίνητο, τα μαλλιά μου, αλλά το παράθυρο;!!
..μα πως στο καλό τα κατάφερες πουλάκι;;
Και να σου με το μπουφάν και το σκούφο να ψεκάζω και να καθαρίζω το παράθυρο!!
Και να σκέφτομαι... μια που το κουτσούλισμα θεωρείτε τύχη... βρε λες αυτοί να το αγοράσουν;;;

10 σχόλια:

  1. Χαχα, δεν ξέρω αν θα σου φέρει τύχη, αλλά γέλασα πολύ με τη φωτογραφία με το περιστέρι!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άντε με το καλό, εύχομαι η κουτσουλιά να είναι τυχερή! Εμένα το πιο περίεργο κουτσούλισμα ήταν σε λεξικό καθώς πήγαινα να δώσω μάθημα! Καλό, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χα χα και εγω γέλασα πολύ με τη φωτογραφία!!! Ναι νομίζω ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός! Ελπίζω να πανε όλα όπως τα θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαχα, βρε λες;! Ελπίζω να μη σε είδαν να καθαρίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαχαχα! Αντε μακάρι, να σταματήσεις και τις έκτακτες φασίνες για το open house!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τελικα??? ήρθαν?? θα το αγοράσουν?? να ξέρουμε αν ειναι καλοτυχία βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια ακόμα δεν ξέρω, πάντως θα σας ενημερώσω για να επιβεβαιώσουμε αν όντως είναι τύχη ή το λέμε για να παρηγορηθούμε!! Το κουτσούλισμα πάνω στο λεξικό ομολογώ ότι ήταν πιο πρωτότυπο από το παράθυρο!! χεχε ;) φιλάκια σε όλεςςςς......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακάρι να το πάρουν!!!!!
    Και φυσικά πες μας.. όπως λέει και η ταλιμπανούλα πρέπει να ξέρουμε τελικά αν είναι τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χαχαχαχα! Στο εύχομαι!!!
    Καλή Κυριακή να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή