Κυριακή, 7 Απριλίου 2013

DIY - Παιδικό Καδράκι

Σε μια από τις τελευταίες βόλτες μας είχα "μπανίσει" σε μια βιτρίνα ένα τέλειο παιδικό καδράκι!
Κι επειδή υπάρχει ένας άδειος - μικρός - τοίχος στο δωμάτιο της Νικόλ, ήταν ακριβώς ότι χρειάζεται για να γεμίσει, χωρίς να μπουκώνει!
Ξεκίνησα λοιπόν τις προάλλες με σκοπό να το αγοράσω.
Μπήκα φουριόζα στο μαγαζί, πήγα κατευθείαν στο ράφι που κρεμόταν και κάπου εκεί κοίταξα την τιμή! Ε, όχι δα! Είπαμε μου αρέσει γενικώς το shopping (και το απλό και το therapy), αλλά εδώ μιλάμε για ένα παιδικό καδράκι.
Η αλήθεια είναι ότι το συγκεκριμένο μαγαζί είναι ιδιαίτερο, και πολύ ακριβό.
Αποφάσισα να μην το πάρω και ξεκίνησα για την έξοδο.
Λίγο πριν την πόρτα υπήρχε ένα σταντ με κάρτες. Είχε μερικές πανέμορφες-πολύχρωμες καρτ ποστάλ με ζωάκια!
Έτσι μου ήρθε η ιδέα να αγοράσω μία από αυτές και να φτιάξω ένα δικό μου καδράκι!
ΚΑΙ πιο οικονομικό, ΚΑΙ από τα χεράκια της μαμάς!

Αγόρασα από ένα άλλο μικρό μαγαζάκι ένα λευκό κάδρο (μπορείτε να βρείτε παρόμοια στο ΙΚΕΑ), ένα απλό πουά χαρτί περιτυλίγματος και γύρισα σπίτι.
Μόλις η Νικόλ κοιμήθηκε, ξεκίνησα να το φτιάχνω. (όχι ότι ήθελε και πολλή δουλειά δηλαδή.. δέκα λεπτά έκανα!)

Να τι αγόρασα:

Έκοψα το χαρτί στο μέγεθος της κορνίζας (επειδή ήταν λεπτό και φοβόμουν μην "τσακίσει" καθώς το έβαζα μέσα στο κάδρο το κόλλησα επάνω σε ένα πιο χοντρό χαρτόνι).
Στη συνέχεια κόλλησα στο κέντρο του την κάρτα με την χαριτωμένη μοβ αγελάδα και το έβαλα μέσα στο κάδρο.


Και βουα-λά... Έτοιμο!
Και όλο αυτό μου στοίχισε: 5 ευρώ η κορνίζα + 2 ευρώ η κάρτα + 1,5 ευρώ το χαρτί περιτυλίγματος!

Φιλάκια σε όλες!! Και καλές κατασκευές! :) :))




Ήθελα επίσης να ευχαριστήσω πολύ το όμορφο blog child and play 
για το βραβείο Liebster που μου χάρισε!!!
(Ευχαριστώωω & συγγνώμη που άργησα να το παραλάβω & να το παραδώσω...)

Και με τη σειρά μου το χαρίζω στο blog  της Λίνας, motherhood for dummies ένα εγχειρίδιο μητρότητας για αρχάριους :)

Λίνα μου, ξέρω ότι έχεις ξαναπάρει το συγκεκριμένο βραβείο, 
αλλά εγώ ήθελα να σου το ξαναδώσω!!

 

7 σχόλια:

  1. Μια χαρά το καδράκι! Καμία φορά ζητάνε τρελά λεφτά για το τίποτα! Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο βγήκε και μπράβο (και οικονομικό και καλαίσθητο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο!! Μάλλον θα κάνω κάτι παρόμοιο για τα αγόρια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ομορφο! και καλα εκανες, εχει και συναισθηματικη αξια τωρα!! μακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τέλειοοοοοο!!!!!!!
    τα πράγματα τελικά που φτιάχνουμε μόνοι μας είναι τα καλύτερα!!!! και τα πιο σημαντικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χίλια ευχαριστω να σου πω λίγα θα ειναι για την τιμη που μου κάνεις... Μπορεί να το έχω ξαναπάρει το βραβείο αυτό αλλά δεν έχει σημασία για μένα ειναι σημαντικό που με επέλεξες! Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
    Οσο για το καδρακι, μου αρεσει παρά πολύ και δεν θα το καταλάβαινα ότι ειναι χειροποίητο το έκανες πολύ όμορφο. Μου αρέσει γενικά κ εμένα να φτιάχνω διάφορα τέτοια, έχει άλλη αξία άμα το κανείς μόνος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφο! πραγματικά δεν ξέρω τι έχει να ζηλέψει από αυτά που βλέπω στα μαγαζιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή