Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Πάει σχεδόν ένας μήνας...

Λίγες μέρες ακόμα να αργούσα και θα συμπλήρωνα ένα μήνα ακριβώς από την τελευταία ανάρτηση!
Δεν είναι ότι δεν έχω τι να γράψω... στο μυαλό μου τριγυρίζουν ένα σωρό θέματα & ιδέες για τα οποία θέλω να σας γράψω...
Αλλά από τη μέρα που γύρισα - εδώ και μια βδομάδα δηλαδή- με έχει πιάσει ένα περίεργο πράγμα.
Θέλω συνέχεια ή να κοιμάμαι, ή να παίζω με τη Νικολέτα. Τίποτα άλλο!
Ούτε να μαγειρέψω θέλω, ούτε να δω τηλεόραση, ούτε να βγω βόλτα...
Ίσως είναι που από τον σούπερ ήλιο & τους 30 βαθμούς Κελσίου επέστρεψα στο κρύο.
Κι όταν λέμε κρύο, εννοούμε ΚΡΥΟ! Και βροχή! Πολλή βροχή!
Θα μου πεις... Δεν συνήθισες ακόμα; Μπααα... Και δεν νομίζω και ποτέ να συνηθίσω δηλαδή.
Από αύριο όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα ξαναβρώ τη φόρμα μου και θα αρχίσω να ασχολούμαι ξανά με αυτά που με κάνουν χαρούμενη, όπως το να γράφω!
Σας φιλώ όλες, πάω κι εγώ για ύπνο! Σμουτς!

Όπως είπε και η φίλη μου η Σκάρλετ "Αύριο ξημερώνει μια καινούργια μέρα".

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Για να σου φτιάξω την δίαθεση θα σου πω ότι και εδω έχει συννεφιά και ετοιμάζεται για βροχή!! Εντάξει η θερμοκρασίες παραμένουν υψηλές αλλά και βροχή Μαιο μήνα? Ολλανδία γίναμε και εμείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εδώ τα ίδια... Ρόδος σου λέει μετα...πφφφφφ!!! Πάνω που βγάλαμε τα μπανιερά μας ξεκίνησαν οι βροχές!
    Όσο για τις αναρτήσεις και εγώ στο ίδιο κλίμα είμαι. Μια το Πάσχα, μία κάτι κρυώματα, μια που έψαχνα για σπίτι το αμέλησα το σπιτάκι μου.... Θα μπούμε όμως και πάλι στο ρυθμό μας που θα πάει! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κάπως έτσι νοιώθω και εγω Γεωργία, δύσκολο πολύ. Ειμαι σιγουρη οτι ο καιρός και η έλλειψη ήλιου οηθά στην καταστροφή της καλής διάθεσης. Εδω και λιγο καιρό εχω διαπιστώσει ποσα προβλήματα υπάρχουν στους γυρω μας......δυσκολες καταστάσεις καμια φορά αξεπέραστες...ασ ξαναβρούμε το χαμογελό μας σιγα σιγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή