Παρασκευή, 17 Μαΐου 2013

Η σοφερίνα!


Ένα από τα πράγματα που μου λείπουν πολύ στην Ολλανδία είναι το ότι δεν οδηγώ.
Όσο είμαι στην Ελλάδα δεν αφήνω ευκαιρία να πάει χαμένη, φορτώνω το Νικολετάκι μου στο καρεκλάκι της, βάζω μουσική και αρχίζουμε τις βόλτες! 
Αλλά εδώ... δεν ξέρω... κωλώνω βρε παιδί μου!
Ο Δαμιανός με λέει κότα, εγώ με λέω απλώς συνειδητοποιημένη!

Με τόσα αυτοκίνητα, τραμ, ποδήλατα, λεωφορεία, πεζούς είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποιον θα πάρω μαζί μου, παρόλο που θεωρώ ότι είμαι καλή οδηγός.
Στην Ελλάδα οδηγούσα από 18 χρονών και στην Ολλανδία βρέθηκα στα 31 μου, οπότε εμπειρία υπάρχει πολλή. Αλλά μια που δεν ξέρω και τους δρόμους, εκτός από την όλη κίνηση του δρόμου, θα πρέπει να προσέχω και την tom-tom κυριούλα να μου λέει "σε 200 μέτρα στροφή ελαφρώς αριστερά".

Από την άλλη σκέφτομαι ότι μου τη δίνανε πάντα οι γυναίκες που δεν οδηγούσαν. Και από τη στιγμή που ήρθα εδώ υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα παλέψω για να γίνει η ζωή μου όπως ακριβώς τη θέλω, κι ας αυτό σημαίνει ότι κάποια πράγματα (ΠΟΛΛΑ!) θα τα αρχίσω από το μηδέν. Τουλάχιστον ως προς την οδήγηση θα το 'πιάσω' κάπου από τη μέση ας πούμε!

Που θα μου πάει, θα το καταφέρω κι αυτό!!
(Στο κάτω-κάτω το αυτοκίνητο του Δαμιανού θα οδηγώ... χιχιχ!!)






11 σχόλια:

  1. Μια χαρά θα τα καταφέρεις Γεωργία μου! Σου έχω εμπιστοσύνη!!
    Το καταλαβαίνω οτι νιώθεις πιο άνετα στην Ελλάδα να οδηγείς αλλά φαντάζομαι οτι στο εξωτερικό είναι πιο καλοί οι δρόμοι, η σήμανση και πως σέβονται τον κ.ο.κ!!! Ενώ στην Ελλάδα όλο και κάποιος ελληνάρας θα σου πεταχτεί....
    Άλλωστε όπως είπες το αυτοκίνητο του Δαμιανού θα οδηγείς... (χα χα χα πολύ γέλασα μολις το διάβασα)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προτιμώ τις γυναίκες που δεν οδηγούν από τις γυναίκες που οδηγούν χωρίς να γνωρίζουν ΠΩΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάνε το ξεκίνημα για κοντινές και γνωστές αποστάσεις και σιγά σιγά θα νιώσεις άνεση και πάλι!kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι μέχρι να πάρεις την πρώτη κρυάδα...Μετά θα δεις...θα οδηγάς λες και ζούσες εκεί από πάντα..Καλές βολτες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στην Ελλάδα και εγώ οδηγούσα από τα 18 μου, εδώ δεν το έχω τολμήσει και εγώ ακόμα... Αυτό που φοβάμαι κυρίως είναι μην αποδιοργανωθώ και αγχωθώ αν αρχίσει να κλαίει το μωρό στο καθισματάκι του, και μην πατήσω κανένα δόλιο σε διάβαση πεζών ( στο εξωτερικό κοκκαλώνουν όλοι, στην Ελλάδα πάλι οι διαβάσεις είναι διακοσμητικές...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά, βρε πουλάκι μου ... δεν φοβάσαι να οδηγείς στην Θεσσαλονίκη (που και μόνο την Περιφερειακή να πιάσεις, πιάνεται η ψυχή σου - μη μιλήσω για τα στενά στο Κέντρο) και φοβάσαι στην Ολλανδία ;;;

    Όλα στο μυαλό σου είναι. Κάνε ντου και μη φοβού !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω παλι στην Ελλάδα δεν οδηγώ με τίποτα, φοβάμαι αφάνταστα. Εδώ κανένα πρόβλημα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεωργία -μπο-ρείς- μπο-ρείς να οδηγείς! Ξεκίνα σιγά σιγά και μια χαρά θα τα πας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ίσως αν έχεις κάποιο στόχο βοηθήσει. Ας πούμε να πας σούπερ μάρκετ. Έχει και πάρκινγκ εκεί φαντάζομαι. Πας ψωνίζεις και φεύγεις:)
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεωργία μου καλησπέρα σου γράφτηκα μέλος γιατι μου άρεσες κι εσυ και το σπιτάκι σου..ελπίζω να θες να τα λέμε,Είμαι ηKate και έχω ένα νεοφώτιστο μπλόγκ λίγο ρομαντικούλι.λίγο ευαισθητούλι..δεν ξέρω!!Σε περιμένω πάντως απο το μπλογκοσπιτάκι μου να σε κεράσω ποίηση και μουσική!!όλα θα πάνε καλά στην οδήγηση..θα γίνεις ασσος σωφερίνα!!GOOD LUCK...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεωργία είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις με την οδήγηση εκεί στα ξένα. Πέρνα πό το μπλογκοσπιτάκι μου για να παραλάβεις το βραβειάκι σου. http://mamakaioximono.blogspot.gr/2013/05/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή