Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013

Ανοιξιάτικος Διαγωνισμός!

Και επειδή μάλλον από την απουσία μου θα έχετε καταλάβει ότι δεν είμαι και πολύ στα χάι μου τελευταία... αποφάσισα να κάνω κάτι που μου φτιάχνει πάντα τη διάθεση...
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!

Θυμάστε τον διαγωνισμό με τα κοκκαλάκια μου;
Λοιπόν, τι λέτε να κάνουμε έναν ακόμα μια που έχω και καινούργια σχέδια στο μενού;;;

Και επειδή δεν θέλω να αφήσω (πάλι!) παραπονεμένες τις αγορο-μαμάδες, 
θα υπάρχει κι ένα αγορίστικο δωράκι έκπληξη!

Πώς παίρνετε μέρος;
Αφήνετε ένα σχόλιο κάτω από αυτήν την συγκεκριμένη ανάρτηση,
ή κάτω από το αντίστοιχο ποστ στο facebook (τη σελίδα μπορείτε να τη βρείτε ΕΔΩ)
ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΑΓΟΡΑΚΙ ή ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ, για να μπείτε στην αντίστοιχη κλήρωση!

Ο διαγωνισμός λήγει την Τετάρτη 5 Ιουνίου στις 12:00 το μεσημέρι! 


 Προσοχή: Όσες αφήσετε σχόλιο εδώ στο blog σας παρακαλώ αν έχετε "ανώνυμο" προφίλ να γράψετε και μια δ/νση email για να μπορέσω να σας βρω μετά!!

Φιλιά & Καλή επιτυχία!


27 σχόλια:

  1. Καλημέρα! Ένα χειροποίητο κοκκαλάκι για το κοριτσάκι μου! Αλλά έχω και τον εξάχρονο γίοκα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!! Είναι πανέμορφα!! Κοριτσάκι έχω, φαλακρο ακόμη αλλα μναρεσαν πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα! Εχω ενα γιο 3 χρονων αλλα τα κοκαλακια μπορω να τα φορεσω κι εγω ανετα!!! Καλη επιτυχια !!!
    eleannasdeardiary@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι τέλεια που είναι..Αγόρι έχω εγώ βέβαια..αλλά έχουμε και ανιψιές..χεχε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους μεγάλωσαν τα μαλλάκια της μικρής μου και πλέον θα μπορώ να της φοράω κοκκαλάκια!!!!
    Μαρία
    kamstol07@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι όλα υπέροχα!!!! Αυτό ειδικά με την πεταλούδα με τρέλανε!!!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. super διαγωνισμος!! μπορω να τα εχω ολα???????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα συμμετάσχω για την ανιψούλα μου! Αν.. και αν κερδίσω και είναι κάτι αγορίστικο για την ηλικία των 5 δεν θα πω όχι! Εσύ αποφάσισε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειος διαγωνισμός Γεωργία μου. Μακάρι να κερδίσω κάτι για τον γιόκα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμείς πάντως τα έχουμε καταευχαριστηθεί! Και δεν θα πούμε όχι σε άλλο ένα τυχερό..χεχε!
    Φιλάκια!!! Πάω και για share!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. polu wraia kokalakia gia thn koukla mou:))))))))
    korina_gialouri@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι ωραια! ενα κοκαλακι για τη κορουλα μου θα ηταν super!
    oruga@hotmail.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΧΩ ΔΥΟ ΚΟΡΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΦΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΜΟΣΧΑΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σας παρακολουθώ πάντα!!!!κάνετε ωραία δουλειά!!!είμαι μαμά δύο κοριτσιών 3,5 κ 1,5 ετών αντίστοιχα!!!!αλλά κι εγώ δεν θα έλεγα όχι!!!! συνεχίστε έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξέχασα το mail :vaso_athanasopoulou@yahoo.gr

      Διαγραφή
  15. Γεια στα χεράκια σου!! Είναι πολύ όμορφα τα τσιμπιδάκια σου!!
    Κοριτσάκι έχω...
    Flora
    aobatsan@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν έχω κορίτσια, έχω δύο αγοράκια, αλλά και για εμένα είναι τέλεια!!!πολύ καλή δουλειά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. einai ekplhktika gia to koritsaki moy!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καλησπερα!πανεμορφο δωρακι για το κοριτσακι μου!!!lena.svigou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τέλεια για την Ζωή μου! Pantazidou@yahoo.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι ωραία που μας σκέφτεσαι και μας κάνεις δωράκια!!!
    Είναι τέλεια για την Αγνή μου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλη επιτυχία κορίτσια....μπράβο Γεωργία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα αυτά τα στολιδάκια για τα μαλλιά θα πάνε καταπληκτικά στην κόρη μου!!!καλή επιτυχία σε όλες μας και συγχαρητήρια για το διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή