Παρασκευή, 7 Ιουνίου 2013

Αποτέλεσμα Ανοιξιάτικου Διαγωνισμού!!


Ξέρω-ξέρω θα έπρεπε να έχω κάνει την κλήρωση εδώ και δύο μέρες, αλλά η Νικόλ έκοψε τον μεσημεριανό ύπνο & μόλις ανοίγω το pc μου έρχεται κουνάμενη συνάμενη και λέει :Εγώ!
Θέλει να σερφάρει το καμάρι μου... χεχε μάλλον να βάλει τα ζουζούνια στο youtube δηλαδή!!

Λοιπόν, έχουμε και λέμε...

Το αγορίστικο δωράκι το κέρδισε η Σταματία, η οποία έχει το όμορφο blog mamakaioximono!!!
Μπράβο!!! Ένα δωράκι θα ξεκινήσει την ερχόμενη βδομάδα για τη Ρόδο!!

&

Το κοριτσίστικο δώρο, δηλαδή τα υπέροχα, σούπερ-ντούπερ κοκκαλάκια μου (χεχε!!) τα κέρδισε η Μαριαντίνα η οποία έχει ΚΑΙ εκείνη μαμαδο-blog (και είναι ΚΑΙ εκείνη μαμά στα ξένα & μάλιστα με κόρη Νικολέτα... τυχαίο; δε νομίζω!) mommyinhappiness!!

Κορίτσια συγχαρητήρια! Να είστε πάντα τυχερές!
Ευχαριστώ σε όσες πήρατε μέρος :) :)) και για τα γλυκά σας λόγια :)

Φιλάκια & να έχετε ένα όμορφο ΣΚ με όσους αγαπάτε!!!

1 σχόλιο: