Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

Σιδερώνοντας πουκάμισα...


Κάθε φορά που σιδερώνω έχω την ίδια απορία...
Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποια δουλειά του σπιτιού που να βαριέμαι περισσότερο
 από το να σιδερώνω πουκάμισα!
Ίσως το να βάζω αλάτι στο πλυντήριο, ή το να ποτίζω τις γλάστρες (μία έχουμε!),
ή το να αλλάζω σεντόνι στο διπλό πάπλωμα...
Χμμ... για να σκεφτώ...
Μπααα, είμαι σίγουρη, το να σιδερώνω πουκάμισα είναι το χειρότερό μου! Τέλος!




Και ενοοείται ότι όταν το κάνω είμαι ντυμένη όπως η κοπελίτσα της φωτογραφίας!
Πάνω από όλα το στυλ!
(Αλήθεια, η φόρμα & το κλάμερ 'πιάνονται' για προσωπικό στυλ;;;)

4 σχόλια:

  1. Εγώ θα συμφωνώ στο σιδερώνω.... το "πουκάμισα" είναι περιττο!! Γενικά δεν μπορώ καθόλου το σιδέρωμα,είναι το χειρότερο μου...
    αααα και εγώ μία γλάστρα έχω... Αλλά είναι κακτάκι, γιατι η μανούλα μου λέει, οτι με εμένα μόνο κάκτος μπορεί να επιβιώσει και αυτό όχι με σιγουριά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω πάλι δεν εχω ιδιαίτερο πρόβλημα αρκεί να μην ξεπερνάνε τα ..2!! μέχρι εκει..μετα αρχίζει η αγγαρεία!! Λίνα κι εγω κακτάκια είχα αλλα δεν επέζησαν τελικά!!χαχα, κις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις δίκιο, είναι χάλια το σίδερο γενικά αλλά τα πουκάμισα...μπρρρρρρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το έχω ξαναπεί, το σιδέρωμα είναι μακράν η αγαπημένη μου δουλειά στο σπίτι! Ότι πουκάμισα έχεις στείλτα προς Ελβετία μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή