Σάββατο, 6 Ιουλίου 2013

Μια πάπια, μα ποια πάπια;!

Όσο περνάει ο καιρός πιστεύω ότι ενσωματώνομαι όλο και περισσότερο στη χώρα.
Μέχρι τη στιγμή που ακούω κάτι και συνειδητοποιώ ότι όσα χρόνια κι αν ζήσω εδώ, ποτέ δεν θα γίνω εντελώς Ολλανδέζα! (Όχι ότι το θέλω κιόλας...)
Είναι, βρε παιδί μου, που κάποια πράγματα δεν υπάρχουν στο σύστημά μου.

Πήγα, λοιπόν, τις προάλλες να δω ένα σπίτι για να αγοράσουμε.
(αφού όπως σας ενημέρωσα το δικό μας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πουλήθηκε!)

Κι αφού η μεσίτρια με ξενάγησε στο σπίτι, στην συνέχεια κατεβήκαμε σε ένα υπαίθριο κοινόχρηστο χώρο, τον οποίο έχουν διαμορφώσει σαν κήπο. Στη μέση ακριβώς υπάρχει μια λιμνούλα.
Κι ενώ εγώ το μόνο που έβλεπα μπροστά μου ήταν απλά μια όμορφη λίμνη, τότε η μεσίτρια γυρίζει και μου λέει: "Μην ανησυχείτε για τη λίμνη... Όταν μαζεύονται αρκετές πάπιες έρχονται από το δήμο τις παίρνουν και τις ξαναβάζουν στα κανάλια." (...)

Το ομολογώ πως καμία (ΜΑ ΚΑΜΙΑ!!) τέτοια σκέψη δεν μου πέρασε από το μυαλό...
χαχαχα... μου ήρθε να γελάσω εκείνη τη στιγμή, γιατί ήταν κάτι τόσο διαφορετικό από τις ελληνικές μου "εικόνες". Προφανώς μια Ολλανδέζα ίσως να το σκεφτόταν! Εγώ πάλι το μόνο που είχα στο μυαλό μου να δω ήταν αν έχει εντοιχισμένη ντουλάπα... Για τις πάπιες δεν είχα ιδέα... Να που τελικά όσο ζω μαθαίνω!!!

5 σχόλια:

  1. Χαχαχα, δηλαδή για να καταλάβω οι πάπιες βγαίνουν από τα κανάλια, σουλατσάρουν σαν κυρίες και στρογγυλοκάθονται όπου βρουν εύκαιρη λιμνούλα;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τι ειναι κακό να μαζεύονται πάπιες? ίσα ίσα δεν ειναι πιο όμορφα με τις πάπιες? χαζομάρες λέω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι οι παπιες κυριες!! Οτι θελουν κανουν!! Λινα μαλλον για το θορυβο αλλα κ για το οτι θα κυκλοφορουν στον κηπο ελευθερες κ ωραιες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ....ΠΑΠΙΕΣ...ΛΙΜΝΗ.....ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ..ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΕΜΝΩ ΦΩΤΟ ΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!!ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΛΟΙΠΟΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πι - πι το παπί! Λιμνούλα, πάπιες, παπάκια, και για τα ελληνικά δεδομένα των τσιμεντουπόλεων, ακούγεται λίγο σαν σκηνή από τον Νιλς Χόλγκερσον! Να μας δείξεις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή