Δευτέρα, 29 Ιουλίου 2013

Η μαμά στα ξένα διακοπεύει...

Να μαι κι εγώ, κάπου στη Χαλκιδική, χαμένη ανάμεσα σε αντηλιακά, δεύτερα μαγιό, ξαδέρφια, κουβαδάκια και τηγανητά κολοκυθάκια με τζατζίκι...
Έχουμε 4 μέρες εδώ και σήμερα μπορώ να πω ότι κάπως ήρθαμε στα ίσια μας με τη Νικόλ!
Αλλαγή περιβάλλοντος, θερμοκρασίας, πολύς κόσμος, συσσωρευμένη κούραση και βαλίτσες-βαλιτσάκια που έπρεπε να τακτοποιηθούν!
Ήρθε η ώρα να γεμίσω μπαταρίες, να ξεκουραστώ, να δω τους δικούς μου, να βρέξω τα πόδια μου στη γαλάζια θάλασσα και να με πάρει ο ύπνος ακούγοντας τα τζιτζίκια και μυρίζοντας ολόκληρη αντικουνουπικό... τι ωραία!!! όσο τα ζεις ασταμάτητα όλα αυτά δεν τα εκτιμάς... όταν τα στερήσε όμως η χαρά είναι διπλή κάθε φορά :)

Δεν θα είμαι και πολύ συνεπής τον επόμενο μήνα. Για την ακρίβεια δε θα είμαι καθόλου.
Παρόλο που και ίντερνετ υπάρχει και λαπτοπ διαθέσιμο.
Αλλά εγώ είμαι αλλού...

Δεν θέλω φέτος να χάσω ούτε μισό λεπτό από τις στιγμές με τους δικούς μου...
Από τη θάλασσα, τον ήλιο, τις κουβεντούλες στο δρόμο μόλις συναντήσεις κάποιον γνωστό...
Δεν θέλω να χάσω ούτε μια στιγμή που η Νικόλ κάνει κάτι καινούργιο και όλοι τη χαίρονται, γελάνε και την αγκαλιάζουν... Μου λείπουν πολύ όλα αυτά... Για αυτό να με συγχωρείτε λοιπόν...

Σας φιλώ όλες & ραντεβού τον Σεπτέμβριο :)
Εύχομαι να περάστε όλες ΥΠΕΡΟΧΑ!!!

ΥΓ1= Μα τι απίστευτο ήλιο έχουμε!!! (Ξέρω-ξέρω.. κλισέ... αλλά τρελή αλήθεια!)
ΥΓ2= Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από εκείνη την πρώτη αγκαλιά στο αεροδρόμιο...

8 σχόλια:

  1. καλε ασε τα λαπτοπ και τα ιντερνετ και κοιτα να αδειασεις απο εγνοιες-προβληματα-αγχη και να γεμισεις ηλιο-θαλασσα-αγκαλιες-αγαπημενα προσωπα-Ελλαδαρα!

    Καλές βουτιές!

    υ.γ. κανε και για μενα μερικες...κλαψ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλές διακοπές!!! Ζηλεύω αλλά θα πάω κι εγώ που θα μου πάει πλησιάζουν οι μέρες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλές διακοπές και καλή ξεκούραση και από εμένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και πολύ καλά κάνει διότι είναι γνωστό τοις πάσι ότι ΣΑΝ ΤΗ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ !!! Καλά να περνάτε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλές διακοπές Γεωργία μου!!! Να περάσετε τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεωργία μου να περάσετε υπέροχα και να γευτείτε την Ελλάδα και τον ήλιο. Φυσικά όμως να ρουφήξετε κάθε αγκαλιά και κάθε φιλί από τους δικούς σας ανθρώπους!!!! Τα λεμε με το καλό από Σεπτέμβρη!!! Καλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περνα απο το blog μου σου εχω βραβειακι!!!!!!!πολλα φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή