Δευτέρα, 2 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΑΜΑΔΕΣ ΣΤΑ ΞΕΝΑ (...Η΄ ΚΑΙ ΜΗ!!)

Να 'μαι κι εγώ λοιπόν! Ξανά εδώ! Μετά από ένα μήνα και 4 μέρες ακριβώς!!
Μετά από ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι και με μπαταρίες σούπερ γεμάτες.
Εύχομαι να σας βρίσκω όλες & όλους καλά και να περάσατε κι εσείς ωραία ό,τι κι αν κάνατε
(ή δεν κάνατε!!)

Αυτή τη στιγμή η Νικόλ κοιμάται κι εγώ κάθομαι στο καινούργιο μου γραφείο, στο καινούργιο δωμάτιο, του καινούργιου σπιτιού.
Η μετακόμιση ήταν ατέλειωτη και φοβερά δύσκολη. Δεν ξέρω πόσες από εσάς έχετε μετακομίσει έχοντας ένα μικρό παιδί & καθόλου βοήθεια - πέρα από έναν ταλαιπωρημένο σύζυγο ο οποίος έκανε ότι μπορούσε κι ακόμα παραπάνω... Ανάμεσα από δουλειά, εκκρεμότητες και deadlines ο Δαμιανάκος έφτιαχνε κούτες, τις κουβαλούσε, και βοηθούσε με τη Νικόλ.
(Επίσης, άκουγε και τη γκρίνια μου με υπομονή- το ΠΙΟ βασικό! χεχεχε)

Πάντως αν σε μια τέτοια μετακόμιση δεν χωρίσεις, έρχεσαι τελικά πιο κοντά με τον άλλον!!
Νεύρα, κούραση, αναστάτωση, αλλαγή. Πάει κι αυτό όμως το καταφέραμε!

Μετά όμως από όλη εκείνη την ταλαιπωρία, περάσαμε πολύ όμορφες διακοπές με τους δικούς μας και με την κοράκλα μας! Κολυμπήσαμε, φάγαμε (ΠΟΛΥ!), κοιμηθήκαμε, τρελαθήκαμε στις βόλτες!!

Και τώρα εδώ με νέους στόχους για τον χειμώνα που έρχεται και χαρούμενη διάθεση!
Σας φιλώ όλες & όλους, και μας εύχομαι ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!

(ΥΓ= Νιώθω λίγο σαν θεία όταν εύχομαι 'καλό χειμώνα', αλλά φέτος όποιον κι αν δω αυτό μου έρχεται να πω! Να ανησυχήσω;;; Πα-πα-πα και είμαι ΜΟΝΟ 35!!)

5 σχόλια:

  1. αχ..κι εμείς επιστρεψαμε στη βαση μας!καλό φθινόπωρο να λεμε σου ρχεται πιο ομαλα!! πολλά πολλά φιλάκια!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό χειμώνα σου εύχομαι και καλορίζικο το νέο σου σπιτάκι! Εμείς λόγω βάφτισης θα παρατείνουμε την παραμονή μας στην Ελλαδίτσα μέχρι τέλη του μήνα, οπότε είμαστε ακόμα σε mood καλοκαιρινό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ας πούμε καλύτερα καλό φθινόπωρο...και εύχομαι όλοι οι νέοι στόχοι σου να πραγματοποιηθούν!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσπάθησα και προχτές να γράψω αλλα κάτι έγινε και δεν δημοσιεύτηκε το σχόλιο μου... Να μαι και εγω λοιπον! Έκανα και εγω σχετικά πρόσφατα μετακόμιση και καταλαβαίνω ακριβως τι εννοείς, ειδικά το θέμα γκρίνιας!!! Καλορίζικο το νέο σας σπιτάκι, να ειναι γεμάτο πάντα με χαρούμενες παιδικές φωνουλες και ευτυχισμένες στιγμές!
    Φιλακια πολλα! Καλό χειμώνα να έχουμε! Ευτυχώς τελείωσε το καλοκαίρι και ξανά βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή