Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013

Βραβείο Liebster!


Και ναι είναι πραγματικότητα! Για πέμπτη φορά παίρνω το βραβείο Liebster!
Κάθε φορά όμως είναι σαν την πρώτη!! χεχε :)
Όχι αλήθεια! Γιατί κάθε φορά είναι από μια διαφορετική - νέα- ιντερνετική φίλη!
Αυτή τη φορά την τιμή να μου το χαρίσει μου έκανε η Νίκη του MommyWiki.
Υπέροχο blog από την Νίκη & την Μαργαρίτα!

Για να δούμε λοιπόν τι πρέπει να μάθετε για μένα...

1) Το αγαπημένο μου φαγητό:
Μακαρόνια με κιμά.

2) Δε μου αρέσει στους ανθρώπους:
Η αχαριστία & η τσιγκουνιά (ειδικά το δεύτερο... παπαπα)

3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:
Να σκέφτονται θετικά και να χαμογελάνε.

4) Με ηρεμεί:
Το διάβασμα.

5) Αγαπώ:
Τη ζωή μου.

6) Με νευριάζει:
Ο καιρός της Ολλανδίας, γιατί μονίμως κυκλοφορώ με φριζαρισμένο μαλλί σαν την τρελή!!

7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο):
Τα γυαλιά μου. (με 3,5 βαθμούς μυωπίας ΠΟΥ να πας χωρίς;;)

8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες:
Ωραίων ηθοποιών! (..άντε και τραγουδιστών!) 

Η διαδικασία λοιπόν τώρα προϋποθέτει να χαρίσω κι εγώ με τη σειρά μου το συγκεκριμένο βραβείο στα Blog που παρακολουθώ & αγαπώ. Αλλά έλα που το έχω ήδη χαρίσει σε όλα :)
Έτσι αυτή τη φορά θα το κρατήσω ΟΛΟ για μένα! Μονοφαγού δηλαδή! χιχιχ

1 σχόλιο: