Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Νέο Online Περιοδικό... ''HOPE''! (on App Store)

Ένα από τα πράγματα που μου λείπουν πολύ από Ελλάδα είναι τα περιοδικά.
Τρελαίνομαι για περιοδικά! Έχω περιοδικο-μανία βρε παιδί μου!
Μόλις φτάνω στη Θεσσαλονίκη, την επόμενη κιόλας μέρα προμηθεύομαι ΠΟΛΛΑ και αρχίζω το διάβασμα!
Σκληρή εργασία, όχι αστεία!

Περιοδικά μόδας, μαμαδοπεριοδικά, περιοδικά με κατασκευές & χειροτεχνίες.
Με πιάνει τέτοια λαχτάρα που στο τσακ είμαι να μην αγοράσω ότι υπάρχει και δεν υπάρχει στο περίπτερο...
Ακόμα και το ''Κυνήγι & Ψάρεμα'' μου φαίνεται δελεαστικό! ;)

Και καλά να ΄ναι η μανούλα μου, αφού από τότε που μετανάστευσα, μου στέλνει συχνά πακετάκια, και πολλά από αυτά περιέχουν και περιοδικά! Τι κι αν τα χρυσοπληρώνουμε τελικά, άλλο πράγμα να διαβάζεις περιοδικό στη γλώσσα σου (και προσαρμοσμένο στην κουλτούρα σου, ...κυρίως αυτό!)

Την έλλειψη λοιπόν αυτή, ήρθε να την καλύψει (κάπως!) ένα καινούργιο online περιοδικό, διαθέσιμο για τα iPad. Λέγεται "HOPE" και μπορείτε να το βρείτε ΕΔΩ. Μπορείτε να το ''κατεβάσετε'' και να το διαβάσετε online.


Εντάξει δεν συγκρίνετε με το να το έχεις στα χέρια σου και να το ξεφυλλίζεις, αλλά μη τα θέλουμε κι όλα δικά μας! Το στήσιμο της κάθε σελίδας πάντως είναι πραγματικά σαν real thing!

Άντε καλή μας ανάγνωση!!!

1 σχόλιο:

  1. Έχεις δίκιο, είναι άλλη η αίσθηση να κρατάς ένα περιοδικό στα χέρια σου... αλλά μη νομίζεις και εγώ που μένω Ελλάδα διαβάζω μια φορά το εξάμηνο! Θυμάμαι παλιά είχα έρωτα μεγάλο με το cosmopolitan, έτρεχα κάθε μήνα να το πάρω!
    Θα το κατεβάσω και θα σου πω εντυπώσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή