Πέμπτη, 1 Μαΐου 2014

Ασκήσεις ηρεμίας...

Είσαι στην παραλία και προσπαθείς να χαλαρώσεις...
Παρατηρείς γύρω σου και τι βλέπεις;

Παιδάκια να παίζουν και να φωνάζουν...
"Δικό μου είναι το κουβαδάκιιιι" & "Μαμάαα, μου χάλασε το κάστρο"
και κάπου εκεί κοντά τους έρμες μαμάδες που φωνάζουν...
"Μην πετάς πέτρες" & "Βάλε τα μπρατσάκια σου"

Κοιτάς και από την άλλη μεριά και βλέπεις κάτι ξανθά παιδάκια να παίζουν ήρεμα και τη μαμά στην ξαπλώστρα να διαβάζει το βιβλίο της.

Μα τι γίνεται λες; Γιατί της μιας μαμάς της βγαίνει από τη μύτη η βόλτα στη θάλασσα και η άλλη ξαπλάρει μέχρι να γίνει κόκκινη σαν το καβούρι;;

Είναι απλό! Η μία είναι μεσογειακή μαμά & η άλλη βορειο-ευρωπαία!


Έχει, λοιπόν, αγαπητές φίλες ένα μήνα τώρα που η Νικόλ ξεκίνησε σχολείο.
Κι επειδή ζορίζεται να με αποχωριστεί (κοινώς βαλαντώνει στο κλάμα) έχω περάσει κι εγώ άπειρες ώρες στο σχολείο της αυτό το μήνα για να τη βοηθήσω να προσαρμοστεί.

Τις προάλλες, την ώρα που κάθονται όλα τα παιδιά στο τραπέζι για τραγουδάκια, ζωγραφική κτλ
άρχισαν οι δασκάλες να παίζουν ''το παιχνίδι της ησυχίας''.
Πώς παίζεται;
Αρχίζουν όλα μαζί να φωνάζουν, να χτυπάνε τα χέρια στο τραπέζι κτλ μέχρι η δασκάλα να πει ΣΤΟΠ!
Μόλις πει 'στοπ' πρέπει να ακινητοποιηθούν! Για μερικά δευτερόλεπτα στην αρχή και μετά για περισσότερο χρόνο.
Και τα βλεπες να φωνάζουν και να χτυπιούνται και στο 'στοπ' να κοκκαλώνουν.
Όχι όλα φυσικά, αλλά η άσκηση γινόταν κυρίως για εκείνα, και οι δασκάλες επέμεναν μέχρι να σταματήσουν και να μείνουν για λίγη ώρα ήσυχα.
"Μαθαίνουν να πειθαρχούν μέσα από το παιχνίδι" μου εξήγησε μετά η δασκάλα.

Το πόσο μου άρεσε ΔΕΝ περιγράφεται!!!
Είμαι πολύ υπέρ της πειθαρχίας, και χαίρομαι που οι Ολλανδοί το έχουν στο σύστημά τους!
Πιστεύω ότι ένας άνθρωπος που μαθαίνει από μικρός να πειθαρχεί (σε λογικά εννοείται πλαίσια),
είναι πιο ευτυχισμένος στο μέλλον.

Λοιπόν;! Λέτε φέτος κι εγώ στην παραλία να αράζω στην ξαπλώστρα και η Νικόλ να είναι στον αυτόματο;;
Ή μήπως το dna θα υπερισχύσει; ...Οψόμεθα!!

*Πηγή φωτογραφίας
 photo sig1.png

9 σχόλια:

  1. Το dna είναι πολύ δυνατό! Ξέχνα το...
    χαχαχαχα

    Καλή Πρωτομαγιά και καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Ειπα κι εγω μπας και την γλυτώσω!! ;)

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! Καλό μήνα Γεωργία και καλώς σε βρήκα!
    Κι εγώ συμφωνώ στο θέμα της πειθαρχίας και των ορίων. Τα χρειάζονται τα παιδιά για να νιώθουν ασφαλή και ταυτόχρονα απεριόριστη αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως βρεθήκαμε! Έτσι είναι, χωρίς όρια χάνονται. Και διαπιστώνω ότι όσο πιο νωρίς μάθεις να αυτοελέγχεσαι τόσο πιο κουλ είσαι μετά!

      Διαγραφή
  3. Καλό Μήνα!!
    Θέλω να μου πείς άμα θα δείς αποτελέσματα! Αν και εμένα μάλλον είναι αρκετά μικρούλα, πιστεύω θα είνα πιο εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται θα σας ενημερώσω για τα αποτελέσματα της μεθόδου πάνω στο καμάρι μου!! χεχε :) φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολα όλα!! Όπως λέει και ο παιδίατρός μας: όλα αυτά που λέμε εμείς οι παιδίατροι για τη διαπαιδαγώγιση είναι μόνο για πολύ ιδανικές συνθήκες!!! Πάντως θα δοκιμαστεί μόλις η κόρη μου είναι έτοιμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μακάρι να ήταν τόσο εύκολα όλα!! Όπως λέει και ο παιδίατρός μας: όλα αυτά που λέμε εμείς οι παιδίατροι για τη διαπαιδαγώγιση είναι μόνο για πολύ ιδανικές συνθήκες!!! Πάντως θα δοκιμαστεί μόλις η κόρη μου είναι έτοιμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο δεν είναι τίποτα σε σχέση με τα ζουζούνια μας! ;p και φυσικά δεν ταιριάζουν όλες οι μέθοδοι σε όλα τα παιδιά, αλλά δοκιμάζουμε και βλέπουμε :)) Πως αλλιώς;! φιλιά

      Διαγραφή