Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014

Το πρώτο μας σπίτι!


Καλημέρα σας!

Τέλη Ιουνίου και μπορώ πλέον να πω ότι μπαίνουμε και επίσημα σε ''περίοδο μετακόμισης''!
Σε δυο βδομάδες το πολύ όλα θα είναι στη θέση τους! Στο δικό μας πλέον σπίτι...
'Όσες με διαβάζετε από την αρχή του blog μου θα θυμάστε την εποχή που προσπαθούσαμε να πουλήσουμε το παλιό μας μικρούτσικο σπίτι & τις ατέλειωτες μέρες της Μαίρης Παναγιωταρά

Τα καταφέραμε όμως και πέρσι τέτοια εποχή νοικιάσαμε ένα σπίτι στην περιοχή που θέλαμε να μείνουμε. Γράψαμε τη Νικόλ στο σχολείο της γειτονιάς, κάναμε μια μετακόμιση υπερπαραγωγή με τη Νικόλ κρεμασμένη πάντα από το δεξί μου πόδι... και περιμέναμε να βγει για πώληση κάτι που να μας αρέσει.
Αφού απορρίψαμε δύο σπίτια -ένα εγώ & ένα ο Δαμιανός (σύμπνοια απόψεων μηδέν)- βρήκαμε ένα σπίτι που τελικά άρεσε και στους δυο μας. Κι εκεί που είχα κάπως ηρεμήσει, πως επιτέλους τελειώνει όλο αυτό το σίριαλ με τα σπίτια... τσουπ! μας το φάγανε στη γωνία!
Η απογοήτευση στο ζενίθ εγώ, ο Δαμιανός (όπως πάντα) πιο ψύχραιμος & πιο αισιόδοξος!

Μέχρι που τελικά βρήκαμε το σπιτάκι μας!
Δεν είναι τεράστιο, δεν το λες καν μεγάλο, αλλά μόλις το είδα το αγάπησα, έτσι στα ξαφνικά, όπως αγαπάς και μερικούς ανθρώπους. Αυτόματα.
Αυτό το σπιτάκι τον τελευταίο μήνα ανακαινίζεται & περιμένει να μας υποδεχτεί.
Τα πράγματα μου από τη Θεσσαλονίκη φορτώνονται σήμερα και ξεκινάμε να με συναντήσουν στη νέα μου χώρα, ύστερα από 3 χρόνια κλεισμένα σε κούτες.

Έτσι λοιπόν, μετά από συνολικά 6 μετακομίσεις στη ζωή μου (τα τελευταία δέκα χρόνια), είναι η πρώτη φορά -πέρα από το πατρικό μου όπου μεγάλωσα- που θα έχω δικό μου σπίτι.
Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε την καινούργια μας ζωή εκεί, με τον Δαμιανό μου & τη Νικολέτα μας.

Οι επόμενες δυο εβδομάδες λοιπόν θα είναι γεμάτες κούτες, καθάρισμα, κουβάλημα & πολλή χαρά! Και μόλις καθίσω στον καινούργιο μου καναπέ, με τον καφέ μου στο χέρι και το λαπτοπ αγκαλιά, θα σας γράψω τις πρώτες εντυπώσεις :)

Ευχηθείτε μας "καλή ευκολία" & να μας πάνε όλα καλά!
Πιστέψτε με -στο συγκεκριμένο θέμα- μας αξίζει!!!

 photo sig1.png

14 σχόλια:

  1. επειδή το θεμα μετακόμιση με πονάει κι εμένα.. Θα σου πω με όλη μου την καρδιά να πάνε όλα όπως τα θέλετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα μαμά στα ξένα!!..Έχω υπάρξει στην θέση σου...και έχω κάνει αρκετές μετακομίσεις...
    σε νοιώθω απόλυτα ..εύχομαι όλα να πάνε τέλεια!!!
    Και να τακτοποιηθητε εύκολα και γρήγορα στο καινούριο σας σπιτάκι!! και να το χαρείτε!!..
    σίγουρα σας αξίζει!
    Φιλιά από μια μαμά που νοσταλγεί την εποχή που ήταν ''μια μαμά στα ξένα''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα καλά, Γεωργία !!! Σίγουρα θα είναι κουραστικές οι επόμενες εβδομάδες, αλλά στο τέλος θ' αξίζουν όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλη ευκολία λοιπον και το καινούργιο σας σπίτι να είναι παντα γεμάτο με γέλια και χαρές! Σου Στέλνω και συν αγωνιστικού χαιρετισμούς καθότι είμαστε και εμείς σε φαση μετακόμισης!
    Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα καλά να πάνε! Να το χαρείτε το σπιτάκι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεωργία μου μπαίνω με το δεξί να σου ευχηθώ καλορίζικο το σπιτάκι σας. Σας εύχομαι να το γεμίσετε με αγάπη και όμορφες αναμνήσεις. Σε φιλώ :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα καλά να σας πάνε! Εχω περάσει κι εγώ πολλές μετακομίσεις, και μάλιστε δυο από αυτές ήταν με τη κοιλιά στο στομα! Δυστυχώς προβλέπεται και άλλη, και αυτή τη φορά μάλλον θα γίνω κι εγω μαμά στα ξένα!
    Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Meta apo 15 metakomiseis kai me kleistes akoma tis koutes..katanoo apolita ti xara sou gia ti dimiourgia tis vasis:)) kalo kouragio:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με το καλο να πάτε στο σπιτάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. με το καλό καρδουλα μου το νεο σας σπιτάκι! να στεγάσει μόνο χαρές και πολλές ευτυχισμένες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκια μου ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ όλες, μέσα από την καρδιά μου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή επιτυχία, με το καλό να πάτε στο νέο σας σπίτι και να είναι πάντα γεμάτο γέλια και χαρές! Είμαστε και εμείς σε φάση μετακόμισης απο Ελλάδα για εξωτερικό και σε λίγες ημέρες θα γεμίσει και το δικό μας σπίτι κούτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλοριζικο!! Παντα χαρές να εχετε στο καινουριο σας σπιτακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή ευκολία!! Κουραστικές, αλλά και συναρπαστικές αυτές οι μετακομίσεις :) Καλορίζικο το σπιτάκι, μόνο χαρές εκεί!! Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή