Σάββατο, 7 Ιουνίου 2014

Επικίνδυνες αποστολές!

Τα περιστέρια του Άμστερνταμ είναι παχύσαρκα.
Επειδή δεν τρέφονται όπως ορίζει η φύση τους, αλλά χλαπακιάζουν ότι βρίσκουν στους δρόμους.
(υπολείμματα από σάντουιτς, τηγανητές πατάτες και όλα αυτά τα ωραία και υγιεινά που τρώνε οι Ολλανδοί για μεσημεριανό!)
Έτσι έγραφε μια μέρα ένα αρθράκι στην εφημερίδα.
Το διαβάσαμε με τον Δαμιανό, γελάσαμε και το ξεχάσαμε.

Μέχρι που μια από τις λίγες μέρες που βγήκα βόλτα χωρίς τη Νικόλ,
αποφάσισα να κάτσω να πιω ένα καφέ με την ησυχία μου.
Πήρα λοιπόν τον καπουτσίνο μου και τη μηλόπιτά μου και κάθισα αμέριμνη σε ένα τραπεζάκι έξω στη βεράντα, καθότι μέρα ηλιόλουστη!
Είχα και το βιβλίο μου μαζί, οπότε η καλύτερή μου!!

Σε λίγα λεπτά όμως ένα περιστέρι τεραστίων διαστάσεων άρχισε να με πλησιάζει απειλητικά.
Το κοίταζα με την άκρη του ματιού μου, ενώ συνέχιζα ακάθεκτη τη μηλόπιτα, τον καφέ και την ανάγνωση. Και τότε... τσούπ! το περιστέρι πετάει κι έρχεται πάνω στο τραπέζι μου (με το βλέμμα καρφωμένο στη μηλόπιτα). Προσπαθώ να το διώξω κουνώντας το βιβλίο μου προς τα πάνω του... τίποτα! Μια, δύο... τίποτα... Τσουπ, σε λίγο να σου κι άλλα δύο περιστέρια...

Να μη σας τα πολυλογώ, μέσα σε δευτερόλεπτα είχαν καταφτάσει συνολικά πέντε περιστέρια ΠΑΝΩ στο τραπέζι μου και μου έτρωγαν κανονικά τη μηλόπιτα. Έριξαν το φλυτζάνι με τον καφέ μου και με ''έδιωξαν'' άρον-άρον από το τραπέζι...
Σόου έδωσα πάλι!
Η κοπέλα από το μαγαζί με πλησίασε, κούνησε το κεφάλι της συμπονετικά και μου είπε ότι συμβαίνει συχνά.
(Τουλάχιστον τη γλύτωσε το βιβλίο...)

Α, πα πα... σιγά μην ξαναβγώ μόνη μου για καφέ!

ΥΓ. Btw τι να μας πει κι ο Χίτσοκ από τη ζωή του ;)

*Πηγή φωτογραφίας
 photo sig1.png

3 σχόλια:

  1. Χάχαχα! Έλα Χριστέ κ Παναγια! !! Αδιάντροπα είναι τα ολλανδεζικα ! ίσως να βάζουν κανένα σκιάχτρο στα καφέ εκεί πάνω.. . :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε-ασε!!! Ουτε με σκιαχτρο δε νομιζω να φοβηβουν... Ειναι τοσο θρασυτατα κ πεινασμενα που "δε τα σκιαζει φοβερα καμια" χεχε ;)

      Διαγραφή
  2. Καλά... δεν έχω χειρότερο εφιάλτη! Τα φοβάμαι απίστευτα τα περιστέρια, δεν καταλαβαίνουν τίποτα, ορμάνε όπου να 'ναι!!! Δε λες που δεν κατασκήνωσαν πάνω σου... :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή