Σάββατο, 9 Αυγούστου 2014

Επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ!

Θυμάμαι ακόμα τις πρώτες μέρες μου στο Άμστερνταμ.
Ήμουν πια εκεί και έπρεπε να ανακαλύψω τα πάντα από την αρχή!
Ωραία εμπειρία, αλλά και δύσκολη συγχρόνως...
Βγαίνεις από το καβούκι σου, από την ασφάλεια του μέχρι σήμερα γνώριμου και απλά... κολυμπάς!
Ακόμα και για τα πιο απλά καμιά φορά.

Όσο χαζό κι αν σας ακουστεί, τις πρώτες φορές που πήγαινα στο σούπερ μάρκετ στην Ολλανδία γυρνούσα τρομερά απογοητευμένη
Έφτανα με τη λίστα μου και δεν έβρισκα ούτε τα μισά από όσα ήθελα.
Και να σου πάνω κάτω στους διαδρόμους, τα πάντα δε γραμμένα στα ολλανδικά & στα γαλλικά πάνω στα προϊόντα, και φυσικά όλες οι συσκευασίες άγνωστες...

Θυμάμαι μια μέρα που ήθελα να αγοράσω ανταλλακτικό για τη σφουγγαρίστρα μας και αφού είχα ψάξει εξονυχιστικά όλο το σούπερ μάρκετ, πήρα έξαλλη τον Δαμιανό τηλέφωνο στη δουλειά εν ώρα meeting, φωνάζοντας "μα που σκατά τις έχουν τις σφουγγαρίστρες";;
(Κι έτσι για να ξέρετε -μήπως και βρεθείτε τυχαία μια μέρα στην Ολλανδία και ψάχνεται σφουγγαρίστρα- ΔΕΝ τις πουλάνε στα σούπερ μάρκετ!)

Προχθές λοιπόν, βρέθηκα σε grand σούπερ μάρκετ εδώ στη Χαλκιδική.
Και να η δικιά σου μια από τα ίδια...
Πάνω κάτω στο σούπερ μάρκετ για να βρω αυτά που θέλω...
Λες και έγινε delete όσων ψώνιζα μέχρι πριν 4 χρόνια.
Και να διαβάζω τις συσκευασίες, και να ψάχνω, και να εκνευρίζομαι που δεν έχει κάποια πράγματα έτσι όπως τα έχω πλέον συνηθίσει.

Όταν συνειδητοποίησα την κατάσταση χαμογέλασα. Δεν με πείραξε που στην ίδια μου τη χώρα ένιωθα περίεργα. Ίσως και να μου άρεσε λιγάκι. Γιατί αυτό σημαίνει ότι έχω συνηθίσει πια εκεί που ζω. Έστω και σε τέτοια χαζά θέματα, όπως το σούπερ μάρκετ...

 photo sig1.png

6 σχόλια:

  1. Αχ μια απο τα ίδια...την πρωτη φορά που πήγα στο σούπερ μάρκετ εκανα 1.5 ωρα για να πάρω μια σακούλα πράματα! Μην θυμηθω που εψαχνα κουβαδες σκουπες κλπ Ακόμα δεν έχω κλεισει 2 χρόνια στο Βέλγιο και το σουπερ μάρκετ μου προκαλει ενα ελαφρύ άγχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τελικα που τις πουλανε τις σφουγγαριστρες;;; Παντως εχεις δικιο.. Αρχιζεις να συνηθιζεις εκει που ζεις.. Κι αυτο ειναι καλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό αυτό... Σημαίνει ότι αγαπάς πλέον σαν σπίτι σου τη χώρα αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστουμε που ηρθες στη χαλκιδικη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καποιος σαν να μην περασε καλα χθες το βραδυ ;) χοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή