Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

Η Νικόλ & το κρεμμύδι!

Τα κρύα άρχισαν εδώ στα βόρεια και τα κασκόλ βγήκαν στη φόρα!
Εγώ, καθότι κρυουλιάρα στο μέγιστο βαθμό, έχω ξεκινήσει ήδη τα σουρεαλιστικά μου ντυσίματα, τύπου κρεμμύδι.

Από την άλλη μεριά, δεν θέλω η Νικόλ μου να μην αντέχει το ολλανδικό κρύο, μια που εδώ θα ζήσει, κι έτσι ακολουθώ την εξής τακτική... Παρατηρώ στον παιδικό σταθμό πως είναι ντυμένα τα υπόλοιπα παιδάκια και την ντύνω αναλόγως.
Εντάξει, δε τη βγάζω και με το κοντομάνικο έξω, όπως κάποιες ολλανδέζες, αλλά φοράει σαφώς λιγότερα ρούχα από μένα.

Δεν σας κρύβω ότι όση ώρα τη ντύνω δυο φωνούλες "παλεύουν" στο μυαλό μου. Η ελληνική φωνούλα μουρμουρίζει "θα κρυώσει το παιδί, βάλτου κάτι πιο χοντρό" και η ολλανδική φωνούλα κρυφογελάει και ψιθυρίζει ειρωνικά "μα πόσο υπερβολικές αυτές οι νότιες"...

Τι να πεις;! Ότι μπορώ κάνω κι εγώ :)
Ας ελπίσουμε η χρονιά να κυλήσει ήρεμα και χωρίς πολλά κρυώματα.
Σας φιλώ,
Η μαμά - κρεμμύδι

 photo sig1.png

3 σχόλια:

  1. Καλημέρα, κι εμείς εδώ στα νοτιά σαν Ελληνιδες μαμαδες κρεμμυδάκια τα ντυνουμε το πρωι και μέχρι το μεσημέρι καταλήγουν με το κοντομανικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω παλι κρεμμυδι πρωι-μεσημερι-βραδυ :) κοντομανικο ξανα τον Μαιο... Ππφφ...

      Διαγραφή
  2. Εμείς εδώ στη Σουηδία ντυνόμαστε λίγοτερο κρεμμυδάκια προς το παρών γιατί σε λίγο θα χρειαστούμε περισσότερα layers. Αλλά δεν μπορώ να πω ότι και οι Σουηδέζες δεν τα ντύνουν παρόμοια. Παρατηρούσα και εγώ τους άλλους και δεν έβγαζα άκρη. Πάντως μας παίρνει ώρα να ετοιμαστούμε και μετά να βγάλουμε την πανοπλία μας με αποτέλεσμα να επικρατεί εκνευρισμός σε μικρούς και μεγάλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή