Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Κηπουρική!

Μόλις μπαίνει η άνοιξη, η Ολλανδία γεμίζει του κόσμου τα λουλούδια!
Όχι ότι πριν δεν έχει, αλλά με το που ξεμυτίζει ο ήλιος, λες και κάτι αλλάζει. Πολλαπλασιάζονται ξαφνικά!
Παντού μπροστά σου βρίσκεις γλαστράκια έτοιμα για μεταφύτευση, σπόρους, βολβούς και όλα τα απαραίτητα για homemade κηπουρική!

Μπαίνοντας κι εμείς σε αυτό το mood, λοιπόν, αρχίσαμε ήδη να στολίζουμε το μπαλκόνι μας!
(Μόλις είναι πανέτοιμο εννοείται θα σας το δείξω).
Εκτός από τα λουλούδια που πήραμε "έτοιμα" και γεμίσαμε τις γλάστρες μας, αγόρασα κι ένα για να το "φτιάξω" μόνη μου από την αρχή! Διάλεξα, λοιπόν, έναν πλατύφυλλο μαϊντανό!

Την πρώτη μέρα που είδα ήλιο, κάθισα στο μπαλκόνι για να τον φτιάξω!


Τον πότιζα κάθε μέρα, του μιλούσα και λίγο να μη νιώθει μόνος (χεχε) & μετά από 4-5 μέρες ξεπετάχτηκε κιόλας! Μόλις μεγαλώσει λίγο ακόμα θα τον μεταφυτεύσω σε μεγαλύτερη γλάστρα και ανυπομονώ για την πρώτη φορά που θα κόψω από τον μαϊντανό μου για να βάλω στο φαγητό ή τη σαλάτα!
Εντάξει, μπορεί να μην ήταν και πυρηνική φυσική, αλλά εγώ νιώθω πολύ περήφανη για τον μαϊντανό μου!!!

Σας φιλώ σταυρωτά! :)

 photo sig1.png

5 σχόλια:

  1. Καλό μήνα Γεωργία μου! Θεριεψε ο μαϊντανός σου... Εγώ ετοιμάζω καυτές κόκκινες πιπεριές... Αύριο θα τις φυτέψω και θα ανυπομονώ κι εγώ να μου ξεπεταχτουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμενω νεοτερα λοιπον για τις καυτερες πιπεριτσες σου!!! Φιλακια πολλα :)

      Διαγραφή
  2. Καλό μηνα! Και εγω έχω πάρει σπορους αλλα δεν εχω βρει χρόνο να τους φυτεψω. Ανυπομονω να τα δω να ξεπεταγονται σαν τα δικά σου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα!! Ευχομαι να ξεκλεψεις λιγο χρονο και να τους φυτεψεις. Ειναι πολυ αγχολυτικη διαδικασια :)

      Διαγραφή
  3. Καλό μηνα! Και εγω έχω πάρει σπορους αλλα δεν εχω βρει χρόνο να τους φυτεψω. Ανυπομονω να τα δω να ξεπεταγονται σαν τα δικά σου. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή