Τετάρτη, 6 Μαΐου 2015

Ελληνική Πρόνοια & άλλες φανταστικές ιστορίες

Όχι, δεν θα αρχίσω κι εγώ να γράφω λεπτομέρειες για τον φόνο αυτού του μικρού κοριτσιού.
Ποτέ δεν κατάλαβα αυτή τη μαζοχιστική μανία κάποιων, να αναμασάνε για μέρες φρικιαστικές λεπτομέρειες και να κρίνουν, να κρίνουν, να κρίνουν πίσω από τον υπολογιστή τους πίνοντας καφέ...

Εγώ στο μόνο που θέλω να σταθώ είναι ότι για ακόμα μια φορά φαίνεται η έλλειψη Πρόνοιας.

Όταν, λοιπόν, εγώ έφτασα με την Νικόλ 40 ημερών στην Ολλανδία και τη γράψαμε στον Δήμο, μέσα σε μια βδομάδα είχαν επικοινωνήσει μαζί μας και μια κοινωνική λειτουργός έφτασε στο σπίτι μας. Για να γνωρίσει τους γονείς, αλλά και να δει το περιβάλλον στο οποίο θα μεγάλωνε το παιδί.
Μετά από αυτό, κάθε μήνα στην καθιερωμένη επίσκεψη για την εξέταση και τα εμβόλια (όλα δωρεάν εννοείται!), η γιατρός και η νοσοκόμα με περνούσαν κάθε φορά από ανάκριση.
Επειδή ήμουν νέα στη χώρα, χωρίς φίλους κτλ ήθελαν να δουν αν είμαι καλά ψυχολογικά. Στην αρχή μου την έδινε τρομερά η όλη διαδικασία, μετά όμως σκέφτηκα πως έτσι καταφέρνουν σε περιπτώσεις που οι γονείς δεν μπορούν να είναι σωστοί να αναλάβουν δράση.

Δεν το βρίσκω ούτε δύσκολο, ούτε δαπανηρό για το κράτος να εφαρμοστεί αυτή η απλή διαδικασία και στην Ελλάδα, και να μην περιμένουμε μόνο από εξωτερικούς φορείς, όπως το Χαμόγελο του παιδιού, να επέμβουν αφού μάλιστα έχει γίνει το όποιο κακό.

Πραγματικά την αγαπώ την Ελλάδα, πραγματικά! Αλλά.......

 photo sig1.png

3 σχόλια:

  1. αλλα....Ετσι οπως τα λες Γεωργια μου!! Έλλειψη πρόνοιας.. ελλειψη παιδείας ... έλλειψη και ανθρωπιας πλεον.. Ασε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δυστυχώς...είμαστε για κλάματα! Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλλα... οπως το λες... νιωθω πολυ ασχημα που μεγαλώνω τα παιδια μου σε αυτη την χώρα, έχω αρχίσει να αισθάνομαι πως κάθε παιδί που τελικά καταφέρνει να μεγαλώσει είναι από καθαρή τύχη! πολύ απαισιόδοξο το ξέρω αλλά έτσι νιώθω! θα πρέπει να είμαι τυχερή να μην αρπάξει το παιδί μου κάποιος, να μην το χτυπήσουν θανάσιμα όταν παίζει, να μην παμε στην παραλία και το ξυλοφορτώσουν για να του κλέψουν το κινητό κλπ, να μην πέσει θύμα bulling να μην να μην να μην....η Παναγιά μαζί μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή