Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2015

Καλοκαιρινό GiveAway!

Στη γιορτή μου ο Δαμιανός μου πήρε δώρο ένα βιβλίο ζωγραφικής.
Είναι πολύ της μοδός τελευταία τα συγκεκριμένα βιβλία εδώ στα βόρεια.
Πρόκειται για τα λεγόμενα "Kleurboeken" (Kleur=χρώμα, Boeken=βιβλία), στα οποία υπάρχουν ήδη ζωγραφισμένα σχέδια κι εσύ πρέπει απλά να τα χρωματίσεις.



Κι επειδή μου αρέσει να σας κάνω δωράκια που δεν μπορείτε να βρείτε (ίσως) εκεί που είστε, αποφάσισα να κάνω κι εγώ δώρο σε μια τυχερή (ή τυχερό), ένα kleurboek!
Για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό, κάντε like στη σελίδα μου και αφήστε ένα σχόλιο κάτω από αυτήν την ανάρτηση ή το αντίστοιχο ποστ στο facebook, μέχρι τις 20/6 (12:00μμ).
Καλή επιτυχία!

ΥΓ= Ορίστε και η πρώτη δική μου ζωγραφιά από το βιβλίο μου.


 photo sig1.png

11 σχόλια:

  1. Οσοι δεν έχουν fb??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστο και αυτο και συγγνωμη για την παράλειψη! Αυτοι που δεν εχουν fb μπορουν να αφησουν εδω ενα σχολιο (μαζι με το email τους για να μπορεσω να επικοινωνήσω αν νικησουν) :)

      Διαγραφή
  2. Ουάου... πολύ ωραίο το έκανες! Και εδώ άρχισαν να εμφανίζονται αυτά τα βιβλία πολύ δειλά ακόμα! Οπότε είμαι μέσα για αυτό το giveaway! Ευχαριστούμε. Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ωραίο δωράκι πολύ πρωτότυπο δεν το έχω ξαναδεί σε ευχαριστούμε πολύ !!!
    Μπορείς να με βρεις στο δικό μου μπλογκοσπιτάκι στο: xiotiko.blogspot.gr ή πατώντας χιώτικες διαδρομές στο google

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν αυτά!!!! Κι εδώ ήρθαν λίγα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θα ήθελα να κερδίσω αυτό το πρωτότυπο δωράκι!
    Ευχαριστώ πολύ
    Μαρία
    kamstol07@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ πρωτότυπο βιβλιο, κι εγώ που νόμιζα οτι βιβλια ζωγραφικής υπαρχουν μονο για τα παιδιά! Κι επειδή δεν έχω fb, το email: sbilianou@yahoo.gr. Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. παναγιωτα μιχαλουδη pamicha85@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο δώρο! Το τέλειο αγχολυτικό, βοηθάει στη συγκέντρωση και τη σκέψη!
    aspasia250907@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχο το νεραϊδόσπιτο και πολύ αγχολυτική δραστηριότητα. Καμιά φορά, παίρνω τα μπλοκ της κόρης μου και χρωματίζω τα σχέδια που δεν της αρέσουν τόσο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 25 million visits, 194 Country in the World! and more than 20,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris

    ΑπάντησηΔιαγραφή