Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2015

Τι ώρα κοιμάται το παιδί σας;

http://musthavemom.com

Τις προάλλες έπιασα μια συζήτηση με δύο φίλες Ολλανδέζες, σχετικά με το τι ώρα πάνε τα παιδιά μας για ύπνο.
Όπως ξέρετε οι βόρειες μαμάδες βάζουν τα παιδιά τους για ύπνο με τις κότες.
Όταν τους είπα ότι η Νικολέτα πάει για ύπνο 8:30 με 9:00, σοκαρίστηκαν και οι δύο.
"Τα δικά σας δηλαδή τι ώρα πάνε"; ρώτησα, γνωρίζοντας περίπου την απάντηση.
"Στις 7:00", είπαν αμφότερες. "Μα καλά, και τι ώρα ξυπνάνε το πρωί"; ρώτησα με τη σειρά μου.
"Στις 6:00"....
"Και από τις 6:00 ως τις 9:00 που ξεκινάει το σχολείο ΤΙ κάνουν";
"Τρώνε πρωινό, βλέπουν λίγη τηλεόραση, παίζουν...".
"Οκ, και γιατί αυτό το δίωρο που παίζουν και βλέπουν τηλεόραση να μην γίνεται το προηγούμενο απόγευμα; Ποια η διαφορά αφού συνολικά τις ίδιες ώρες κοιμούνται". Σιωπή από την άλλη πλευρά.... "Ναι, δίκιο έχεις", είπαν με μια φωνή, λες κι ο εγκέφαλος δεν μπορούσε να επεξεργαστεί ακόμα την πληροφορία. Μα δεν το σκέφτηκαν ποτέ πριν;; Δεν μπορώ να καταλάβω! Να δεις που λέγε-λέγε θα τους τα αλλάξω τα ωράρια εδώ πέρα!!! :)

(Για το ότι το καλοκαίρι η Νικολέτα κοιμόταν στις 11:00 ούτε λόγος φυσικά από την πλευρά μου.
Γιατί διαφορετικά βλέπω να με πετροβολάνε στις πλατείες...)
 photo sig1.png

6 σχόλια:

  1. Εγώ έχω μια απάντηση στο γιατί :) Για να μπορούν οι γονείς να περνάνε λίγο χρόνο μαζί ήσυχα το βράδυ. Εμείς έχουμε ένα πιο χαλαρό ωράριο. Ο μπαμπάς βάζει τη μικρή για ύπνο γύρω στις 7:30 (8 μέρες που ξυπνάει αργά απ το μεσημεριανό ύπνο). Έτσι τρώμε όλοι μαζί βραδυνό (Έλληνες και οι δύο αλλά με Ολλανδικό ωράριο) στις 7 παρά, παίζουν λίγο οι δυό τους και μετά μπορούμε κι εμείς να δούμε καμιά σειρά. Και το πρωί ξυπνάει στις 7:30, δίνει στο μπαμπά ένα φιλί πριν πάει γραφείο και αρχίζει το παιχνίδι. Βέβαια αν εσείς κοιμάστε αργούτσικα, και πάλι υπάρχει αυτός ο χρόνος τετ-α-τετ, οπότε ό,τι λειτουργεί για τον καθένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάκι αγαπημένο, ξυπνάει στις 7:30 το νινί σου, το οποίο είναι μια νορμάλ ώρα (κι εμείς εκεί γύρω ξυπνάμε). Αλλά αν ξυπνούσε στις 6; Και σκοτάδι μάυρο έξω.... Α πα πα δεν είμαι εγώ για τέτοια εξτριμ σπορτς χεχεχε φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  2. Η μικρή μου που πάει προνήπια, κοιμάται γύρω στις 10 με 10.30. Το πρωι ξυπνάει στις 7 και το μεσημέρι σπάνια κοιμάται...Δυστυχώς χρόνος για μας σαν ζευγάρι το βράδυ δεν υπάρχει, γιατί είμαστε τόσο κουρασμένοι που μας παίρνει ο ύπνος στον καναπέ.....Τραγικό....Ζηλεύω τα ωράρια που έχουν οι γονείς και τα παιδιά στο εξωτερικο.
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι παίζει ρόλο και τι παιδί έχεις. Εμένα η Νικόλ από πολύ μικρή δεν κοιμόταν πολλές ώρες, οπότε αναγκαστικά ο προσωπικός χρόνος μειώνεται αισθητά. Κουράγιο μάνες!!

      Διαγραφή
  3. Διότι, θα σου απαντούσα εγώ χωρίς να τα χάσω, τα παιδιά είναι πολύ πιο κεφάτα και ξεκούραστα το πρωί και μπορείς να περάσεις πολύ πιο ποιοτικό χρόνο μαζί τους από ότι το βράδυ που όλοι στην οικογένεια κουβαλούν την κούραση όλης της μέρας. Και εμένα το καλοκαίρι κοιμόταν οχτώ με οχτώμιση μα το χειμώνα κοιμάται πιο νωρίς δίνοντας μου και μένα αυτό τον πολύτιμο χρόνο να ξεκουραστώ, να ασχοληθώ με κάτι που με ευχαριστεί και θα μου δώσει δύναμη για την αυριανή μέρα, πολύτιμο φυσικά χρόνο με τον άντρα μου. Ωστόσο, όλα αυτά είναι σχετικά και έχουν να κάνουν με τις δυναμικές μιας οικογενείας. Διότι αν ο πατέρας λόγου χάρη λείπει όλη μέρα και γυρίζει εφτά, είναι όμορφο να έχει δυο ώρες με το παιδί του για να δεθούν. Άρα , μετατείθεται και ο ύπνος για λίγο αργότερα.Προσωπική μου άποψη, μέχρι τις 9 καλό είναι στις νηπιακές και μην σου πω και παιδικές ηλικίες να κοιμούνται. Είναι ο πιο υγιής και αναζωογονητικός ύπνος! Χαίρομαι που σε βρήκα ακόμα και αν απλά συμφωνούμε πως διαφωνούμε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχει να κάνει με την οικογένεια, αλλά και το αν είναι όλοι πρωινοί τύποι ή όχι! Εμείς σίγουρα δεν είμαστε! ;) Ανήκουμε δε στην κατηγορία που ο μπαμπάς μας γυρνάει καθημερινά αργά στο σπίτι, και το να τον βλέπει μόνο σαβ/κυριακα σίγουρα δεν είναι επιλογή μας! φιλιά και χάρηκα κι εγώ που σε βρήκα :)

      Διαγραφή