Τετάρτη, 13 Σεπτεμβρίου 2017

Εργαστήρι Ζαχαροτεχνίας!

Αγαπημένες μου,το καλοκαίρι τελείωσε (γιούπιιιι!!! ...θα τα πούμε αναλυτικά σε άλλη ανάρτηση γι' αυτό) και ο κάθε κατεργάρης βρέθηκε πάλι στον πάγκο του, να μετράει αντίστροφα τις μέρες ως τις επόμενες διακοπές.
Εμείς γυρίσαμε και προσπαθούμε να μπούμε σε χειμερινό ρυθμό. Μόλις τα καταφέρω θα αρχίσω και πάλι να γράφω, μέχρι τότε όμως ήθελα να σας πω για μια πολύ ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που ξεκινάει στη Θεσσαλονίκη. Και είμαι πολύ ενθουσιασμένη να σας μιλήσω γι' αυτό, γιατί μια παλιά καλή μου φίλη βρίσκεται πίσω από αυτό! Και όταν οι φίλοι σου πετυχαίνουν, και κάνουν το ταλέντο τους δουλειά, τότε νιώθεις διπλά χαρούμενος!

Δεν ξέρω αν έτυχε να πέσετε πάνω της, αλλά αν ναι σίγουρα θα έχετε μείνει με το στόμα ανοιχτό με τις τούρτες που φτιάχνει. Είναι απλά φοβερή! Αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα για την ταλεντάρα της μπείτε στη σελίδα της στο facebook εδώ.
Η Γιούλη, λοιπόν, του Petite Julie, ξεκινάει ένα παιδικό εργαστήριο ζαχαροτεχνίας στη Θεσσαλονίκη. Τα μαθήματα θα γίνουν σε τέσσερα διαφορετικά σημεία της πόλης: Καλαμαριά, Πυλαία, Εύοσμος & Ρετζίκι. Οπότε, όπου κι αν μένετε, δε θα είναι μακριά σας.





Είμαι σίγουρη ότι θα σκίσει γιατί εκτός από το ταλέντο της, έχει κι έναν πολύ θετικό χαρακτήρα που θα μαγνητίσει τα παιδάκια. Ούτως ή άλλως, όντας και η ίδια μικρό-μαμά... ξέρει τα κόλπα για να κρατάει το ενδιαφέρον! Μακάρι να μπορούσε να πάρει μέρος και η Νικόλ μου, είμαι σίγουρη ότι θα της άρεσε τρελά! Δεν πειράζει όμως, ευχόμαστε στο Petite Julie και σε όλα τα τυχερά παιδιά που θα βρεθούν εκεί, έναν πολύ δημιουργικό & κεφάτο χειμώνα!
Φιλιά για την ώρα.... Και όνειρα γλυκά τσούπρες...

 photo sig1.png

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου