Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020

Αγαπημένα (μου) Επιτραπέζια Παιχνίδια!

Η νέα χρονιά μπήκε δυναμικά, και τα κορίτσια μου επέστρεψαν από σήμερα κιόλας στα σχολεία τους. Κι εγώ, αφού ήπια ένα διπλό εσπρέσο για να πάρω δυνάμεις, αποφάσισα να κάνω εκκαθάριση στα δωμάτια τους!

Συμμαζεύοντας, έπεσα πάνω σε ένα σωρό παιχνίδια τα οποία είχαμε πολύ καιρό να παίξουμε, μια που ήταν καταχωνιασμένα πίσω από άλλα παιχνίδια, παζλ, λούτρινα κουκλάκια κι όλα αυτά τα ωραία που έχουν στοιβαγμένα στις βιβλιοθήκες τους.

Αποφάσισα να σας παρουσιάσω, λοιπόν, το δικό μου TOP 3 από όλα τα παιχνίδια μας.
Είναι εκείνα τα επιτραπέζια που όταν μου τα φέρνουν στο σαλόνι για να παίξουμε λέω από μέσα μου "Yes"!
(Έχουμε και άλλα τα οποία βαριέμαι θανάσιμα... πάλι "yes" τους λέω δηλαδή, αλλά με σαφώς λιγότερο ενθουσιασμό... 😋😋 ... το χειρότερό μου δε ο "Γκρινιάρης"... καλύτερα να κάνω γενική από το να παίξω γκρινιάρη ένα πράγμα 😂)

Πολλά είπα όμως... Ξεκινάω!

Το πρώτο παιχνίδι είναι το "Κάστορες & Ποντίκια".
Στο σπίτι μας το λέμε "καστοράκια", γιατί έτσι το έλεγα εγώ από την εποχή του πανεπιστημίου που τα πρωτοέπαιξα με τους φίλους μου. Είμαι σίγουρη ότι όσοι είστε πάνω-κάτω στη δική μου ηλικία και μένατε στη Θεσσαλονίκη, θα θυμάστε το καταπληκτικό Playhouse. Έχω περάσει άπειρες ώρες εκεί μέσα παίζοντας επιτραπέζια και πίνοντας ζεστή σοκολάτα.
Αλλά στο θέμα μας!
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι σκοπός είναι να συγκεντρώσεις τις κάρτες με το μικρότερο άθροισμα, αν θες να είσαι ο νικητής. Ενισχύει τη μνήμη και είναι γρήγορο και διασκεδαστικό!
Κατάλληλο για παιδιά 6+ & παίζεται με 2-6 παίκτες.


Το δεύτερο αγαπημένο μου είναι τα "Όμοια".
Σε αυτό το παιχνίδι πρέπει να βρεις πρώτος το κοινό αντικείμενο που υπάρχει στην κάρτα σου, με την κάρτα της κεντρικής στοίβας. Είναι ένα συναρπαστικό παιχνίδι που ενισχύει την παρατηρητικότητα, την αυτοσυγκέντρωση και την γρήγορη αντίδραση.
Κατάλληλο για παιδιά 6+ & παίζεται με 2-6 παίκτες.


Το τρίτο λέγεται "Το μεγάλο ψάρι".
Σε αυτό το παιχνίδι αυτό που ουσιαστικά μαθαίνεις είναι να ξέρεις να σταματάς! (βασικό προσόν 😂)
Κατάλληλο για παιδιά 7+ & παίζεται με 2-4 παίκτες.

Και τα 3 είναι παιχνίδια με κάρτες και μάλιστα σε μικρό κουτί ώστε να τα παίρνουμε εύκολα μαζί στα ταξίδια μας. Το καλύτερό μας!! 💕
Ελπίζω να πήρατε ιδέες για τα επόμενα δώρα τους!
Σας φιλώ 😍

1 σχόλιο

  1. Πολύ καλό είναι και το φαντασματάκι της Κάισα που παίζεται πολύ ευχάριστα και από ενήλικες και εξασκεί τις συνδυαστικές ικανότητες όλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.