Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

Daily Planner για παιδιά! - ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ!

Καλό Σεπτέμβρη!!
(Δε θέλω να ακούσω τίποτα χαζά για καλούς χειμώνες και τα σχετικά, έτσι;!)

Εμείς ξεκινήσαμε ήδη σχολείο εδώ και μια βδομάδα... (Γιούπιιι!!!)
Οι περισσότεροι όμως από εσάς θα αποχωριστείτε τα βλαστάρια σας σε δέκα μέρες περίπου, και σας έχω ένα σούπερ φανταστικό δώρο στο λογαριασμό μου στο Ιnstagram ,γι' αυτό το φθινόπωρο!!


Πρόκειται για ένα checkpad με τις καθημερινές τους υποχρεώσεις.
Είναι διπλής όψης, μια για το πρωί και μια για το βράδυ.
Και περιέχει 54 μαγνητάκια, ώστε να βάλεις στη σειρά όσα χρειάζεται να ολοκληρώσει το παιδί πριν φύγει για το σχολείο το πρωί και πριν πάει για ύπνο το βράδυ.

Εμένα μου το σύστησε μια φίλη-μαμά-ολλανδέζα-παιδαγωγός εδώ, όταν της έλεγα πόσο έχω κουραστεί να λέω τα ίδια και τα ίδια κάθε πρωί και κάθε βράδυ και η Νικόλ να σέρνεται σαν το σαλιγκάρι... Πλύνε δόντια, ντύσου, βάλε παπούτσια, βιαζόμαστεεεεε....

Τώρα παίρνει το checklist της και τσεκάρει όσα κάνει. Το έχει δει λίγο σαν παιχνίδι!!
Και όλα γίνονται πολύ πιο γρήγορα!!

Τρέξτε, λοιπόν, να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό, αν έχετε λογαριασμό στο Instagram!!💜

Καλή επιτυχία & με το καλό να αρχίσει η σχολική χρονιά και για σας!!
Σας φιλώ... 😘

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.