Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

Puedo escribir los versos mas tristes esta noche...

Είμαι πολύ λυπημένη για να μην γράψω απόψε...

Κι εκεί που λέω στον εαυτό μου ότι όσο πάει συνηθίζω να ζω μακριά από όσους αγαπώ, τότε γίνεται κάτι και φέρνει τα πάνω-κάτω...
Είναι ένα μήνυμα ή ένα τηλέφωνο... και ξαφνικά μαθαίνεις ότι κάτι τραγικό συνέβη σε κάποιον που αγαπάς. Κι εσύ είσαι χιλιόμετρα μακριά. Με τα χέρια δεμένα. Και την καρδιά ραγισμένη.
Γιατί δεν είσαι εκεί. Για να χαιδέψεις τα μαλλιά της φίλης σου, να της πεις ότι όλα θα πάνε καλά και να τη σφίξεις στην αγκαλιά σου μήπως και πάρεις λίγο από τον πόνο της...
Για αυτές τις γαμημένες "κακές στιγμές" όσων αγαπώ, και δεν θα μπορώ να είμαι σε αυτές κοντά τους. Για αυτές κλαίω απόψε...

2 σχόλια

  1. Είμαι πιο κοντά στους δικούς μου από ότι εσύ... Μένω στην Ερμιόνη (Πελοπόννησο) ενώ κατάγομαι από την Μυτιλήνη... οπότε όλοι οι δικοί μου είναι εκεί...! Το συναίσθημα αυτό το έχω βιώσει αρκετές φορές σε αυτά τα 11 χρόνια που είμαι μακριά... άλλες φορές γιατί φρόντισαν να το μάθω αργα, άλλες γιατί δεν προλάβαινα να πάω, άλλες γιατί οι υποχρεώσεις της μητρότητας με κρατούσαν εδώ....
    Μπορείς να κλάψεις και να το κάνεις.... Μπορείς να θυμώσεις και να το κάνεις... Μπορείς να θλίβεσαι και θα γίνει.... Μπορείς όμως και να το αποδεχτείς κι αυτό είναι που ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις .... Για το τελευταίο θα σε βοηθήσει πολύ το να ''είσαι'' εκεί για τη φίλη σου ή όποιον άλλο, με όποιο τρόπο μπορείς.... Με όποιο - απρόσωπο - τρόπο μπορείς..... Ευτυχώς έχεις πολλούς... Τηλέφωνο, mail, skype, και ότι άλλο.... Προσωπική μου γνώμη,κάτσε και γράψε της... άσε τα συναισθήματα σου να περάσουν στο χαρτί.... Αυτό που πιθανόν να έκανες αν ήσουν εκεί ήταν να την αγκαλιάσεις χωρίς να μιλάς.... απλά να είσαι εκεί... ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ !!! Πίστεψε με, μαζί με το γράμμα σου... θα νιώσει και την αγκαλιά σου....
    Σε νιώθω και εν μέρει λυπάμαι.... αλλά ας εστιάσουμε σε ό,τι έχουμε κι ας είμαστε, ας γίνουμε ευτυχισμένες....! Ακόμα και αυτε΄ς τις γαμημένες ''κακές στιγμές''... Ένα με γάλο φιλί σου στέλνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.