Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Το μαγικό μου φίλτρο

Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σας μια συνταγή που μου έδωσε μια Ισπανίδα φίλη μου, η οποία ασχολείται πολύ με τα βότανα και την υγιεινή διατροφή.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να το ονομάσω σιρόπι, ή κάπως αλλιώς... πάντως στο σπίτι μας το λέμε
"το μαγικό σιρόπι".
Και είναι το σιρόπι που τους βάζω στο τσάι μόλις αντιλαμβάνομαι ότι πάνε να αρρωστήσουν.
Και πιστέψτε με... ΚΑΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!!! Εγώ πάλι προσθέτω ένα κουταλάκι κάθε μέρα στο τσάι μου.
Και δίνει μια υπέροχη γλυκιά γεύση στο τσάι μου, αλλά δίνει κι ένα boost στον οργανισμό μου!

Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι τα ακόλουθα:

 Βιολογικό μέλι
 Βιολογικός τριμμένος κουρκουμάς
 Βιολογικό λεμόνι (καλά πλυμένο)
 Βιολογικό τζίντζερ
 Αποστειρωμένο γυάλινο βάζο

Οδηγίες:
Αποστειρώνετε ένα γυάλινο βάζο.
Στη συνέχεια κόβετε το τζίντζερ σε μικρά κομμάτια και το λεμόνι σε λεπτές φέτες.
Προσθέτετε στο βάζο εναλλάξ, φέτες λεμόνι, τζίντζερ, σκόνη κουρκουμά.
Αφού τελειώσετε με τα υλικά σας, τα περιχύνετε με μέλι μέχρι να καλυφθούν.
Κλείνετε ερμητικά το βάζο και το βάζετε στο ψυγείο.
Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο αναμιγνύονται τα υλικά και γίνεται όλο και πιο υγρό.
Και περισσότερο δραστικό!!! Η φίλη μου μάλιστα μου είπε ότι εκείνη περιμένει τουλάχιστον ένα μήνα πριν το χρησιμοποιήσει. Έχει εδώ και δύο χρόνια που δεν λείπει ποτέ από το ψυγείο μας!
Και μια που εχθές έφτιαξα την καινούργια δόση, είπα να βγάλω φωτογραφίες και να σας το δείξω.


Ελπίζω να βοηθήσει πολλές από εσάς και τα μικρά σας ζουζούνια τώρα που πλησιάζει ο χειμώνας 💪😘💗

 photo sig1.png

Δημοσίευση σχολίου

© mia mama sta xena. Made with love by The Dutch Lady Designs.